#1 Skrevet Januar 30, 2005 Hei, hvis jeg skal sote baklyktene på min A4, må dem kjøpes eller gjøres dette enkelt selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2005 KJØP! Da får du best resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2005 kjøpe ja, hvor har vi best pris på dem da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2005 Er ikke noe problem å sote selv, men spørs jo litt på hvor hendig man er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 sota mine på den gamle 80en, og synes resultatet ble bra. Fikk en ny orginalsota etter et innbrudd, og jeg ser ikke forskjellen på den orginale og den jeg sota selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2005 Dem skal sotes fra innsiden,ikkesant? Hadde en honda før og dær kunne man ikke dele lykte glasset. så da kjøpte jeg blanke. Har ikke tatt av på Audien og sett enda..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2005 Folia Tec selger en spray beregnet på lykter. Blir veldig bra hvis du kan bruke en sprayboks. Eiker selger disse produktene. Obs! Er ikke helt lovlig dette, men hva betyr vel det?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2005 Duplicolor transparent spay fungerer veldig bra. Sitter som støpt. Men det er greit å ha en kompis som tar EU kontrollen . Får 2'er feil for hjemmesoting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2005 Jeg har ikke sotet, men lakket mine røde.. Resultatet kan du se selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2005 spraylakkerte mine... har ikke fått noe anm. på eu-kontroll.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2005 jeg lakkerte også selv, ikke soting men rødfarge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...