#101 Skrevet Mai 3, 2010 sku ha kommet men må desverre på jobb, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 3, 2010 : bråk :Tør nok ikke annet en å komme. Arve var så streng i tråden om Klubb klærne:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 3, 2010 Har planer om å møte opp en av de nærmeste mandagene Er folk som har med skiltrammer til salgs på disse treffene, ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 3, 2010 Jo, dansken er din mann... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 6, 2010 NB! Lagt til link for felleskjøring til VACN Hovedtreff Våler 5. & 6. juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 6, 2010 legger inn en liten vink her også ettersom dette er en litt trafikkert tråd for medlemene i oslo lokallag. trenger noen personer som har litt økonomisk innsikt til å hjelpe oslo lokallag som kasserer. noen som har dette og kunne tenke seg å bidra litt? send meg en pm så tar vi det derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 13, 2010 Jeg skyter også inn en liten påminnelse, og det er at det kan være greit å avklare hvor/når man vil dra til Våler-treffet! Antar det fort blir å kunne ha med seg folk fra Vestfold, Drammen, A&B, Follo og Østfold både lørdag og søndag, så å komme opp med et passende område å møtes på er nok fornuftig. Se denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 18, 2010 Var jo skikkelig gjennomtenkt med 17. mai som treffdato... Noen fler som stemmer for å ta dette i finværet i dag (som jeg trodde jeg hadde ført opp)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 18, 2010 Var jo skikkelig gjennomtenkt med 17. mai som treffdato... Noen fler som stemmer for å ta dette i finværet i dag (som jeg trodde jeg hadde ført opp)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 18, 2010 Var jo skikkelig gjennomtenkt med 17. mai som treffdato... Noen fler som stemmer for å ta dette i finværet i dag (som jeg trodde jeg hadde ført opp)? Frister litt å ta det i dag mens solen titter frem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 18, 2010 Ja hvorfor ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 18, 2010 Da blir vi 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 18, 2010 Passer bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 24, 2010 Er det noen som skal til Mc idag? Eller er alle på pinsetur ut av Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 24, 2010 jeg og mikael kommer ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 24, 2010 Jeg og Morten løkås kommer iaf. MÅ ha skiltplater! og ett klistremerke til firmabilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 24, 2010 Kommer ikke (dog hverken på utfart til Oslo eller andre steder ). Uansett fint om folk begynner å ta stilling til når/hvordan de reiser opp til Våler-treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 24, 2010 Skal bare tømme ryggen så drar jeg bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 24, 2010 Skal bare tømme ryggen så drar jeg bort. du er ekkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 24, 2010 Glad i deg også vennen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 24, 2010 Blei visst ikke noe med meg idag...fikk for mye å gjør her..... Men jeg får komme sterkere tilbake.... hadde liksom en plan om å hilse på å bli kjent med oslo gjengen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 31, 2010 Mange som skal dit i dag? Tenkte jeg skulle ta turen og prøve å hilse på noen i lokallaget (trenger også skiltplate ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 31, 2010 Tar turen idag og skiltplater er med i lasset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 31, 2010 Jeg kommer nok ikke idag heller. Ene hjullageret på bilen har begynt å rynke på nesa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 31, 2010 jeg kommer nok rullende ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...