#126 Skrevet Mai 31, 2010 Jeg kommer fra Drammen... GTI en trenger en liten utblåsning. Bare småkjøring om dagen.. Vi ses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 31, 2010 hmmm. kansje jeg skal ta meg en tur i dag da:) trenger klistremerke og skiltplater så folk skjønner at jeg er med i gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 31, 2010 takker for utrolig bra oppmøte i dag folkens. moro å se at det var så mange som tok seg turen ut i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 31, 2010 Ja fikk jo endelig rota meg innom....og må jo prøve å få til dette oftere når det kun tar meg 7min å komme meg bort...... Gøy at det var så mange fine biler å se på.... (og drømme om...).... Hyggelig at det var endel nye folk å være nye med Så får vi få prata med fler neste gang vi sees..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 1, 2010 kom meg ikke denne gang men kommer nok neste visst det ikke er jobb da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 7, 2010 noen flere som kommer i dag? tenkte vi skulle prøve å få gjennomført valget av nytt styre i oslo lokallag i dag. så håper så mange som mulig tar seg tiden til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 7, 2010 noen flere som kommer i dag? tenkte vi skulle prøve å få gjennomført valget av nytt styre i oslo lokallag i dag. så håper så mange som mulig tar seg tiden til å komme. Stiller jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 7, 2010 noen flere som kommer i dag? tenkte vi skulle prøve å få gjennomført valget av nytt styre i oslo lokallag i dag. så håper så mange som mulig tar seg tiden til å komme. Annonsering av tidspunkt for valg børr vell gjøres litt mere en 9 timer før det skal gjenbnomføres? F.eks at du nå setter opp at valget gjennomføres på lokallagstreffet mandag xx/xx-xxxx Jeg skal i bursdagsbesøk med junior idag så rekker dessverre ikke å komme idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 8, 2010 Annonsering av tidspunkt for valg børr vell gjøres litt mere en 9 timer før det skal gjenbnomføres? F.eks at du nå setter opp at valget gjennomføres på lokallagstreffet mandag xx/xx-xxxx Jeg skal i bursdagsbesøk med junior idag så rekker dessverre ikke å komme idag sant det. men det var ikke akkurat så mye oppmøte så vi la dette på is i dag. jupp, ser den. tenkte mer på at det visst det faktisk dukket opp rimelig mange så hadde det jo vært aktuelt. men når vi på det meste er 8 stykker og 4 av dem stiller til valg så ble det litt snaut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 13, 2010 er det noen som skal på McD i morgen? lurte på om jeg skulle ta en tur hvis det var noen der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 13, 2010 Er spådd skikkelig bra vær i morgen fra klokka 12 på dagen og utover kvelden. Sånn til info.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 13, 2010 Vi kommer i morgen, jeg er i Oslo en uke att så nå får jeg blitt med for å plage dere litt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 13, 2010 Vurderer å ta en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 13, 2010 Er nok i Bergen, men kanskje neste mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 13, 2010 Jeg haddde tenkt til å dukke opp, helt til jeg kom på at jeg skal på KISS-konsert...... Neste mandag skal jeg prøve å komme da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 13, 2010 Om Arve blir ferdig med rotta, så kommer jeg en tur med den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 14, 2010 kanskje jeg kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 14, 2010 Jo fler jo bedre hver gang Ett fint lite tidsfordriv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 14, 2010 da tror jeg at jeg tar meg turen men spørs om det ikke bare blir med touran i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 14, 2010 regner med å ta turen hvert øyeblikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg tar turen, tar med kamera og håper på bra oppmøte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 14, 2010 da drar jeg å vasker touranen å kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 14, 2010 Veldig bra oppmøte i dag, til tross for mindre behagelig temperatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 14, 2010 ja, veldig bra oppmøte i dag. sånn det skulle vært hver mandag framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg var der vel rundt halv 10, da var det ikke så mange der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...