#1 Skrevet Mars 22, 2010 Lurer på om noen veit hvor jeg får tak i slange til servo pumpa på min Golf GTI 16V 1991 PL Det er en slange som går fra servoolje tanken og til servo pumpa som har blitt morken og lekk. Jeg har spurt på Møller men den har gått ut av produksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2010 Ta med slangen til TESS så kan de sikkert lage en ny til deg http://www.tess.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2010 Men ut ifra det jeg har hørt fra andre, bør du bare si at du skal ha en "sånn", ikke at det er en servoslange til bil. Er sikkert litt forskjellig, men ofte vil dem ikke lage bildeler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2010 Takk til dere begge!!! Da blir det TESS i morgen tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...