#1 Skrevet Mars 22, 2010 Skal til og senke urs4en min, men har hydraulisk nivåregulering bak på denne! Er det bare og sette på nye senkefjærer og så er alt i skjønneste orden eller må jeg bygge om til vanlige dempere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2010 Skal til og senke urs4en min, men har hydraulisk nivåregulering bak på denne! Er det bare og sette på nye senkefjærer og så er alt i skjønneste orden eller må jeg bygge om til vanlige dempere? vet ikke hvordan det er på vag, men på volvo v70 f eks, må man bytte ut dempere, ellers tror demperen du har tung last i bak og pumper seg opp til normal høyde igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2010 Må bygge om til vanlige dempere. Store forskjeller på toppen. Samt etter ombygging har du "bombene" igjen bak; disse kan være trøblete. Må blendes eller fjernes på et eller annet vis. Etter dette er gjort må bremse-balansen justeres. Dette gjøres bak, under bilen. Gjerne fastrusta. Noe skikkelig dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2010 Må bygge om til vanlige dempere.Store forskjeller på toppen. Samt etter ombygging har du "bombene" igjen bak; disse kan være trøblete. Må blendes eller fjernes på et eller annet vis. Etter dette er gjort må bremse-balansen justeres. Dette gjøres bak, under bilen. Gjerne fastrusta. Noe skikkelig dritt. Hmm.. nye dempere og nye topper alltså. Får stikke innom den lokale vag sjappa og bestille nye topper da, støtdemper er i boks:) Er det bare og fjerne alt av hydraulikk rør og bombene for og så blende utgangen på servopumpen? og er det samme bremsejustering på en bil med og uten nivåregulering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2010 På mercedes er det mulig å justere inn "ny" standardhøyde. Er det ikke det på Audi altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...