#1 Skrevet Mars 23, 2010 (endret) Jeg vet ikke hvorfor du ikke kommer opp med bursdag på forsiden av forumet, men i hverfall: Gratulerer med dagen, Martin!! Edit: Der syntes det, gitt! Men 82 år? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 Grabbulerer, gamle mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2010 Takker så mye!! Der syntes det, gitt! Men 82 år? Hehe.. Godt voksen vet du Har sjekket profilen min, men der står datoen riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2010 Datoen er nok riktig, men ikke årstallet Gratulerer så mye med dagen, Bambi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2010 Gratulerer med dagen:). Med tilstrekkelige mengder Botox holder også eldre seg strake og fine i "plåten": smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2010 Har sjekket profilen min, men der står datoen riktig Sånn! Da ble du nettopp 54 år yngre. Grattis med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2010 Gratulerermed dagen gamle mann! Gå-stol kommer i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2010 Sånn! Da ble du nettopp 54 år yngre. Kan jeg ringe deg når jeg blir gammel? Grattis med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2010 Sånn! Da ble du nettopp 54 år yngre. Grattis med dagen! Merka det var noe som skjedde med skrotten ja Gratulerermed dagen gamle mann! Gå-stol kommer i posten Hadde da håpet på en elektrisk rullestol da.. Takker så mye for alle hilsner!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...