Lagt om til sommerhjul ennå?

Anbefalte innlegg

så begynner det minke på snøen her i vest,noen som har lagt på sommer hjul enda da???

selv har jeg bare fått vaska ned mine :P men blir nok ikke mange dagen til jeg setter dem på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å bytte i dag jeg! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å bytte i dag jeg! =)

heheh jeg å vurderer å sette på mine i dag, :D blir nok ikke mer snø å dritt her nå :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vurderer det samme, blir vell ikke mer snø nå vell? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede satt de på, sommeren er jo rett rundt hjørnet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine er kommet på :D digg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderte det, men så har det snødd to ganger de siste tre dagene... Møkk :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da fikk jeg jammen satt på klubb merke å :P på tide kansje heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mine nye felger på mandag, de er alt på bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monted... er jo plutselig nå jeg skjønner hvorfor jeg kjører Audi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok sommerhjul på ene bilen i helgen ja :D

venter til over påske med nr.2... just in case...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt på nye Bbs Lm (replica) i 19" nå i uken og det var NICE! å få på sommerdekk..

PS! Noen som har en valse til låns forresten ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vente til etter påske da vi skal på fjellet. Da skal takboksen av, og bilen ned noen cm. Nye hjul eller eventuelt dekk må og anskaffes. Noen som har noe spennende liggende? Eventuelt av dekk tenker jeg 225/45/18, eller 225/50(?)/18 for å beholde litt av komforten ;P

Lurer og på om det kunne vært fett med noen amg felger, eller oz opera?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vente til etter påske da vi skal på fjellet. Da skal takboksen av, og bilen ned noen cm. Nye hjul eller eventuelt dekk må og anskaffes. Noen som har noe spennende liggende? Eventuelt av dekk tenker jeg 225/45/18, eller 225/50(?)/18 for å beholde litt av komforten ;P

alt anna enn 40 profil vil bare sjå teit ut meina eg på 225 dekk i 18 toms..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen andre amg felger enn de jeg har på min har jeg lyst på,noe sånn alla parabol felger ell hva jeg skal kalle de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med saken. Har kjøpt nye dekk fra Dekkonline og hadde avtale med en kompis om å få satt de på felg, men så streiket dekkmaskinen hans. Noen som vet om hvor en kan få lagt dekk på felg billig på Askøy eller i Bergen så skrik gjerne ut. Hørte med Dekk en på Juvikflaten, 990,- DET ER HELT UAKTUELT. Det må kunne gjøres billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med saken. Har kjøpt nye dekk fra Dekkonline og hadde avtale med en kompis om å få satt de på felg, men så streiket dekkmaskinen hans. Noen som vet om hvor en kan få lagt dekk på felg billig på Askøy eller i Bergen så skrik gjerne ut. Hørte med Dekk en på Juvikflaten, 990,- DET ER HELT UAKTUELT. Det må kunne gjøres billigere.

Trigger har ett bilverksted hvor de legger om dekk, ligger på Florvåg i fjelsiden over brannstasjonen, Bakarvågen 15.

Ellers har jeg alltid fått gode priser hos midtun dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trigger har ett bilverksted hvor de legger om dekk, ligger på Florvåg i fjelsiden over brannstasjonen, Bakarvågen 15.

Ellers har jeg alltid fått gode priser hos midtun dekk.

La merke til Trigger kom opp på bildekk på gulesider, men hjemmesiden deres var relatert til treprodukter? Jeg får ta en telefon.

Jeg har også brukt Midttun dekk før, de har greie priser, men er veldig knotete oppi der, samt at han garantert er på påskeferie. Hvis ikke noe annet fører fram så blir det en tur til Midttun en eller annen gang etter påske sammen med alle de andre desperate sjelene som skal ha dekkskift....

Takker for tipsene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka ut danmarksplass bilpleie? de tok over lokalene for johs lunde, og det står at de selger felg og dekk, så regner med de har en maskin. Gjør det muligens billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har problemet mitt løst seg. Jeg skulle få en god pris av Alf på Kokstad Bilpleie Senter som vi har en klubbrabatt hos.

Dere som allerede har lagt om; det snør ute!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forbanna dritt snø! er jo kommet en hel haug her hos meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La merke til Trigger kom opp på bildekk på gulesider, men hjemmesiden deres var relatert til treprodukter? Jeg får ta en telefon.

Jeg har også brukt Midttun dekk før, de har greie priser, men er veldig knotete oppi der, samt at han garantert er på påskeferie. Hvis ikke noe annet fører fram så blir det en tur til Midttun en eller annen gang etter påske sammen med alle de andre desperate sjelene som skal ha dekkskift....

Takker for tipsene:)

Ja de har nylig startet opp bil/dekkverksted der oppe, broren til svigers jobber der, han tok dekkene på min bil forrige uke.

Tror nr var 56151410, spør etter Per Kåre og hils fra meg så kanskje du får en god pris;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde hatt en samarbeidspartner i Bergen som kan gi oss en fornuftig fastpris på dekkomlegging.

Jeg har alltid fått fornuftige priser hos Tores Autoservice i Åsane, men etter de ble Dekk1 har prisene steget der også.

Betalte 990,- for montering og balansering i forrige uke, og det er litt i overkant for å sette sammen 4 nye dekk og felger syns jeg. Har ihvertfall ikke lyst til å bruke de flere ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest ikke at 990,- er noe dyrt. Få dem heller montert hos en useriøs dekkforhandler eller jalla jalla shop og få ripet opp en felg eller skadet dekket. Hvor enkelt tror du det er å få det på "garanti" Kvalitet koster ofte noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.