#26 Skrevet Mars 29, 2010 Jeg la om før helgen, og når jeg først nå har planlagt en tur fra stord til bergen i morgen, så laver det ned.. Men satser på det går greit, ser ikke ut som det legger seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 29, 2010 det er jo ikke rocket science dette her.. burde kostet maks 500, men det er bare furtne dekkforhandlere som griner over at de ikke greier å prakke på deg dekkene sine til dobbel pris....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 30, 2010 Ja du har vel din erfaring du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 31, 2010 har lagt om på golfen min no men audien må vente litt da eg ikkje har fått dei igjen enda men satser på å få dei igjen rett over påske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 31, 2010 Hadde tenkt å legge på i dag, men venter litt siden det kom fuc... snø her i natt: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 31, 2010 Har sommardekk på heile tida her men so e ikkje bilen i bruk om vinteren heller .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 4, 2010 Jeg skulle legge om på golfen idag og pakket fram felgene og shinet og polerte dem. Men ble desverre ikke montert på bilen. For jeg fant 14stk 5g balansevekter i ene dekkposen, løst i posen. Og 6 stk 5g balansevekter i den andre, Så på felgene og fant bare hvor de 6 balansevektene kan ha stått på. Så klistret de på men hjelper jo ingenting når kanskje 14 stk skulle vært på en felg. Så må vente til tirsdag eller onsdag og se om jeg får kjørt innom dekk kongen i drotningsvik og sjekket balansen på alle. Var litt småkjipt. Men de skal på til neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 5, 2010 Da har jeg fått på sommerdekk. Kjøpte nye til denne sesongen. Dekkstøyen var vesentlig lavere med nye dekk kontra de gamle, digg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 5, 2010 Hvilke dekk kjører du nå kontra de som støyet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 5, 2010 Da har jeg fått på sommerdekk. Kjøpte nye til denne sesongen. Dekkstøyen var vesentlig lavere med nye dekk kontra de gamle, digg:) Hvilke dekk har du nå da? Jeg la om på lørdag: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 6, 2010 Hvilke dekk kjører du nå kontra de som støyet? Nå kjører jeg på Michelin Primacy HP kontra Bridgestone Potenza de foregående sesongene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 6, 2010 Skal legge om i ettermiddag ! Gleeeeeeder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 7, 2010 Da var sommerfelgene på. Bilen vaska og klar for nye oppgraderinger. Tusen takk til Hans Ove. Glimrende Service. Kommer garantert oppom Dekk1 Drotningsvik for knall service og gode tilbud. Knallbra resultat. Nå skal bilen bare moddes litt før neste lokaltreff. Så jeg kan vise mitt åsyn. Får se om jeg får den klar til neste treff. Men kommer litt an på tid og velvilje. Takk igjen Hans Ove.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 9, 2010 Sommarhjula sto på over vinteren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 9, 2010 Da var sommerfelgene på. Bilen vaska og klar for nye oppgraderinger. Tusen takk til Hans Ove. Glimrende Service. Kommer garantert oppom Dekk1 Drotningsvik for knall service og gode tilbud.Knallbra resultat. Nå skal bilen bare moddes litt før neste lokaltreff. Så jeg kan vise mitt åsyn. Får se om jeg får den klar til neste treff. Men kommer litt an på tid og velvilje. Takk igjen Hans Ove.... No problem,,, Det ble i hvertfall rått på bilen din. Håper bare du slipper "subbing" da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...