#1 Skrevet Mars 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 Hjelman di brukte i den tiden, ga jo omtrent like mye beskyttelse som en caps i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2010 Frisk kjøring gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2010 flere som strøk med der ja. litt mere sikkert i deg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2010 En skjønner hvorfor løpsførerne den gangen ble sett på som helter. Det krever sitt mot å ratte "sigar" med midtmotor med litt over 500 HK (Auto-Union), skodd med noen kappskiver av noen diagonaldekk og med oppstell inn i svingene: smil :. Blir så rørt av dyktigheten til de som kjørte løp med slik redskap at jeg nesten får ei bittelita tåre i øyekroken (snufselufs). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2010 Go underholdning når det er lite å gjør på jobb dette her: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2010 Sterke greier. Jeg var på Monzabanen for noen år siden og glemmer ikke fortellingen om banemannskapenes heltemodige død. Inne i en skog, forlengst uten av bruk, står en 45 graders betongsving som var i bruk på 20-tallet. Rett ut for høyeste punkt i bakkant er det laget en plattform. Der sto en mann med gult glagg og jobben var å varsle førerne om uhell eller hindringer ved utgangen av svingen. Rett som det var forsvant en bil over kanten, og feide med seg banemannen. Det var ingen sak å få en ny til å klatre opp, for man døds som helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...