#1 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg skal sote vinduer så ungen slipper og sitte i sola... På en chevrolet jeg har er det en slags enveis film som man knapt ser er der når man ser ut, men blokkerer sol og innsyn... Finnes det noe slikt og få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 jupp, all solfilm har jo denne effekten. den skal hindre innsyn mens innvendig skal du fin kunne se ut. kommer veldig ann på hvor mange prosent toning du har på den filmen som ligger der i dag. men visst du tar utgangspunkt i 05% (lysgjennomtregning) så ser du knapt inn men det vil jo blir rimelig mørkt innvendig og ut også. normalt her hos oss så legger vi enten 35% eller 20% dette gir en pen finnish og er også greit å se ut gjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2010 Det er jo viktig at jeg ser ut når det er mørkt ute også (når jeg skal parkere osv...) Jeg tenkte og sote alle rutene utenom frontruta, men ta lysere film på vinduene framme... Hvem merker er bra av solfilm og hvor får jeg kjøpt det? Jeg så at Llumar var populært, men jeg vet ikke om jeg får tak i det her i landet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2010 Hvordan er denne? LLumar window tint film roll ATR 50CH 20"x100' HPR Er den mørk eller lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2010 nå skal jeg ikke reklamere for mye. men det finnes lumar, sungard, grandevo, suntek, solar osv hos oss så fører vi kun sungard og selvsagt skal jeg si hvilken jeg synes er best er det jo våres. hehe for å sette det litt i perspektiv så alle RIIS bilglass i hele norge legger KUN sungard film. prisene varierer helt fra sted til sted og hvilken type film man legger. men skal du ha jobbet gjordt så må du nok opp i rundt ca 1000 kroner ruta. en ting du også bør tenke veldig på er prosenten du tar. for det er kjedelig å betale eks 6000 kroner så ender det med noe du ikke er fornøyd med. våres skala 70% for lyst (kun for å unge glass splinter) 50% veldig lys toning 40% stort sett det som blir levert orginalt på de fleste biler 35-30% mest normale toningen for kunder flest 20% for de som vil hindre mye innsyn 5% varebilfilm (så og si umulig å se inn gjennom) på en normal kunde bil legger vi 20% på bakruta og 35% på resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har lest at sungard er bra flere steder Jeg tenkte og sote pga datter som sitter i barnesete baki så ho slipper og sitte med sola i ansiktet... Hvor mange prosent må jeg ha for at sola ikke skal bli plagsom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har lest at sunguard er bra flere steder Jeg tenkte og sote pga datter som sitter i barnesete baki så ho slipper og sitte med sola i ansiktet... Hvor mange prosent må jeg ha for at sola ikke skal bli plagsom? for din del da så ville jeg lagt 20% på alle rutene bortsett fra sidevinduene foran hvor jeg ville lagt 35% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2010 (endret) Du har ikke bilde av hvordan det vil se ut? Hvordan er det og se ut av 20% (så fryktelig mørkt ut...) Vil jeg få problemer på EU kontroll med 35%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2010 denne a6en er lagt med 20% på siderutene fram til B-stolpen og 35% foran når det kommer til eu så kommer det helt ann på. folk har kommet gjennom med 20% og folk har ikke kommet gjennom med 50% i utgangspunktet så er det ikke lov og vi gir heller ikke garanti på de 2 fremre rutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2010 Så ikke dum ut den Det blir enten 20% bak og 35% forran eller 35% bak og 40% framme... Fryktelig usikker her nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2010 Så ikke dum ut den Det blir enten 20% bak og 35% forran eller 35% bak og 40% framme... Fryktelig usikker her nå... hehe, skjønner det men jeg skal nesten garantere at du ikke blir skuffet ved å ta 20% bak og 35% forran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...