#1 Skrevet Mars 23, 2010 (endret) Skulle ta ned vinduet på passasjer siden tidligere idag, men hørte bare noen ufine krapelyder, av en wire eller lignende. Skrudde av panelet på døren, og der var ene wiren slitt. Hva gjør jeg nå? hvordan får jeg av resten ? hvor mye trengs å taes av? hva må kjøpes nytt ? slik ser det ut nå. Hjelp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 Ingen som har vært borti at wiren har slete før ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2010 Mulig jeg har samma problemet, men jeg har en a3. Lager litt lyd når jeg tar vinduet opp/ned hørest nesten ut som om det skulle ligge noe småstein mellom vinduet og pakning, men den stopper 2-4 cm før den er helt oppe, da må jeg hjelpe den siste biten, lurer på om det er di dere berømte plast klipsa som wiren går på som har tatt kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2010 åja. ja men du får vinduet oppover altså ? med meg er wiren slitt, så det går verken opp eller ned. Noen som har tips, bilder? Muligens noen med etka kan legge inn et bilde fra hvordna det er søtte sammen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...