Help til Tilpassing av bak (halvfanger)A4 8E!!

Anbefalte innlegg

Leter desperat etter noen som kan hjelpe meg å tilpasse en nedre del av bakfanger, dette er en halvfanger som er i glassfiber (riger). Jeg er har ingen erfaring med dette, men prøvde selv i dag... vel det viste seg å være mer vanskelig enn jeg hadde trodd..

 

Så hvis noen med erfaring kunne ha hjelpt meg (mot betaling selfølgelig) så hadde jeg blitt veldig lettet og glad.

Håper KUN di som sitter med slik erfaring eller hvet om noen som gjør dette svarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet??? huff : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet??? huff : gråter :

 

 

Har ikke montert Rieger nedre del på denne, men regner med at du må ha av hele bakfangeren for å få montert den....

Den orginale nedre delen er i hvertfall skrudd og klipset sammen med den øvre delen.

 

Det er litt jobb å demontere fangeren på denne bilen, og jeg vil vel ikke akkurat anbefale at du gjør det selv, hvis ikke du har tukla litt med bil før....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel det å skru av hele fangeren var en lek faktisk.. og det å ta av den halve fangeren(svartplast) var også ikke vanskelig..

Der jeg sliter er tilpassing/montering av den nye Glassfiber halvfangeren.. det ser ut som fester ikke passer og formen ikke er helt som den skal.

 

Så hvis det er noen der ute som støper/lager glassfiber, og har holdt på med dette så hadde jeg vært evig takknemlig om du tok kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.