#1 Skrevet Mars 23, 2010 Passer s6 kalippterene på rs2 skivne ? skivene er 323mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 Det kan gå siden S6+ har 323mm, men impresset er noe annet så må snekres braketter... Ka bil det skal på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2010 Det kan gå siden S6+ har 323mm, men impresset er noe annet så må snekres braketter... Ka bil det skal på? Skal på en audi 200, planer om å bruke org fjærbene å slipe ned nave.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2010 jaha, men da må du jo modde på calipperne, her passer vel bare 1 av hulla til festene? Og navet ja. Så må du jo borre rett boltsirkel i Rs2 skivene, og deretter knote deg frem til riktig impress på calipperne i forhold til skivene... Hvorfor ikke bytte til S6 fjærbein? eller kjøpe boxster calippere og braketter fra 034? endel lettere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2010 jaha, men da må du jo modde på calipperne, her passer vel bare 1 av hulla til festene? Og navet ja. Så må du jo borre rett boltsirkel i Rs2 skivene, og deretter knote deg frem til riktig impress på calipperne i forhold til skivene... Hvorfor ikke bytte til S6 fjærbein? eller kjøpe boxster calippere og braketter fra 034? endel lettere;) Ja det er jeg klar over det fort blir endel modding, å bytte til s6 fjærben er forsatt en mulighet om jeg får taki.. Nei grunnen er vell at jeg fikk taki s6 kalipter å rs2 skiver billi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2010 men har du tenkt på det at neste gang du skal bytte skiver så må du kjøpe dyre Rs2 skiver som du må få borret om? tror det blir en hel del rimeligere om du velger S6 (314mm) Allroad (321mm) S4Bit (323mm) eller A8 (323mm) skiver og finner ut de av disse som passer best med impresset, disse får en jo til ganske ok pris hos din nærmeste bremsepusher. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2010 men har du tenkt på det at neste gang du skal bytte skiver så må du kjøpe dyre Rs2 skiver som du må få borret om? tror det blir en hel del rimeligere om du velger S6 (314mm) Allroad (321mm) S4Bit (323mm) eller A8 (323mm) skiver og finner ut de av disse som passer best med impresset, disse får en jo til ganske ok pris hos din nærmeste bremsepusher. Skrev feil oppi her, er S2 skive å di er jo 5x112.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2010 Skrev feil oppi her, er S2 skive å di er jo 5x112.. er ikke s2 skivene og de på 200'en like store:S Er vel g60 calipere på begge? s2 skivene er vel 286 vist jeg husker riktig og de er smååå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2010 S6 calipper som er beregnet på 314/323mm skiver blir temmelig feil å montere over S2 286mm skiver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2010 Nå vart det rot her,, skivene jeg har er 323mm, med boltsirkel 5x112.. har montert bake det va bolt on, akuratt samme innpress osv.. men framme blir det sliping av nave å finne en brakett til kalipptere.. for å orde opp, hvilke boltsirkel det er på rs2? siden du prater om borring av skive?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2010 Nå vart det rot her,, skivene jeg har er 323mm, med boltsirkel 5x112.. har montert bake det va bolt on, akuratt samme innpress osv.. men framme blir det sliping av nave å finne en brakett til kalipptere.. for å orde opp, hvilke boltsirkel det er på rs2? siden du prater om borring av skive?? 5x130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2010 5x130 Ja da er skivene jeg har kjøpt ferdi båret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...