Anbefalte innlegg

Har en s4 med S6 fangere rundom .

Er det samme bredde på desse fangerene eller er skjermene også byttet?

Passe lyktene overens på samme års modell. 92-95 ?

Hva er egentlig forskjellen?

Spørr da eg trenge litt nye deler for og få bilen tipp topp igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det bare er S6 frontfanger på den og ikke S6 hovedlys, så kan det være S4 skjermer.

Men om den også har S6/A6 hovedlys, så er det også byttet til S6 skjermer samt A6 panser og lyktelister.

A6 hovedlykter har en litt annen vinkel inn mot panseret, samt at blinklysene har en litt annen "bue" mot skjermene.

Så skal en ha A6/S6 hovedlys, så må en også bytte panser og listene under hovedlyktene.

S6 fanger har også andre festebraketter i rammevangene enn S4 fangeren.

PS1! Du kan og bytte til A6 dørlister rundtom uten og bytte dørene. Eneste forskjellen er at A6 listene har to feste-rekker/klips mens det på 100 listene bare er en. Jeg klippet bare bort den ene raden med festeklips og de sklir rett på da den øverste raden er lik som på 100 listene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audien.jpg

Klarer du og se hva som er brukt her ?

Som du ser mangler litt lisverk på siden. Lyktene mangler stort sett alle festene og er derfor ganske løse. Fangeren er ikkje lenger like fin så den skal eg bytte ut. Lurer derfor på om eg kan bruke vanlig s4 fanger og vere sikker på at bilen ikkje har andre skjermer.

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at du har S6 skjermer foran. Du har også S6/A6 listverk på dørene. Fangeren bak er som jeg kan se fra S4/100. For komplettere med S6 optikk mangler du kun bakfanger og speil. Du kan fint kjøpe og montere S4 frontfanger uten å bytte noe annet enn støtfangerbrakettene og fangerføringene som sitter på forskjermene. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Har ikkje bilde av en bil med slike vell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder av disse på Mattis Wang sin S6.

carbon_007.sized.jpg

carbon_008.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.