#1 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har akkurat kjøpt meg Audi S4 og er på jakt etter Bosch F5DP0R. Sjekka på Mekonomen og ble ganske overraska over hvor dyrt det var der. Har lest meg til at det er disse pluggene motoren trives best med. Har noen her gode tips om hvor jeg kan få tak i disse til en billigere penge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2010 http://www.autohausaz.com/ 10 dollar blir ganske nøyaktig 60kr pr stk + det som trengs for å få det inn i landet seff, men det lønner seg nok likevel. Dette er en veldig bra side til å handle snacks til bilen din og ja- den liker visst bare de pluggene, de er liksom best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2010 Jeg kjøpte fra KRB, litt usikker på pris, men det var under 100kr pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2010 åj, se der ja! Det må prøves Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...