Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i den situasjon at jeg ønsker å installere et orginal turtallsteller i min kjære golf.... Jeg har en 87 Golf II CL. Så altså turtallstellern er erstattet med en klokke, vel jeg har da en hau med klokker så jeg syns det er langt mer interessant med en turtallsteller. Jeg har åpnet altså denne speedometer boksen før, og det ser ut som det er lagt opp til å bare sette inn en slik teller.

Men er det noen som kan gi meg noe ytterligere info om dette? Går det å sette inn en turtallsteller(orginal/golf) ved speedometeret(slik at det ser ut som på Golf GL) ? Hvis ja, Hvordan? :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på samme greiene på min passat 35i. Men det er vel mye det samme som på golfen tenker jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i den situasjon at jeg ønsker å installere et orginal turtallsteller i min kjære golf.... Jeg har en 87 Golf II CL. Så altså turtallstellern er erstattet med en klokke, vel jeg har da en hau med klokker så jeg syns det er langt mer interessant med en turtallsteller. Jeg har åpnet altså denne speedometer boksen før, og det ser ut som det er lagt opp til å bare sette inn en slik teller.

Men er det noen som kan gi meg noe ytterligere info om dette? Går det å sette inn en turtallsteller(orginal/golf) ved speedometeret(slik at det ser ut som på Golf GL) ? Hvis ja, Hvordan? :cool:

Det enkleste er å kjøpe et brukt instrumentpanel m/turteller, f.eks. fra en bilopphogger. Alle ledninger er der alt, slik at dette er "plug & play". Om ønskelig kan du skru over speedometeret slik at km-standen blir uforandret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er å kjøpe et brukt instrumentpanel m/turteller, f.eks. fra en bilopphogger. Alle ledninger er der alt, slik at dette er "plug & play". Om ønskelig kan du skru over speedometeret slik at km-standen blir uforandret.

Jippii =) takk takk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann jeg har en 1986 Golf 2 C.... Og som jeg har forstått så er C utgave den minst utstyrte modellen i Golf klassen..Jeg har da åltså ikke no klokke eller turteller der.. :( Eneste jeg har er bensin måler og temp måler...Bestilte meg en Auto Gauge ekstern turteller,som det går en ledning fra denne og ut på minus siden på coilen... Strømmen til turtelleren og til lyset koblet jeg på remote uttaket på spilleren og satte jordinga fra turtellern inn på jordinga på spilleren..Fungerer helt utmerket...Og veldig enkel ting og kobla opp...Håper dette hjelper deg litt,hvis du såklart har lyst på en ekstern tureller da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.