Anbefalte innlegg

Har et sett med felger som jeg er interessert i.

Disse har stått på en MB 210, 2000 modell.

 

Vil disse passe på en ny A4 mtp senterhullet?

 

Selger har ikke så god peil på bredden på felgene, men dekkdim er som følger:

framme:225\30\20"

BAK:255\35\20"

 

Hva slags bredder snakker vi trolig om på felgene her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

W210, er ikke det standard E-klasse?? I så fall er senterhullet 66,6mm, noe som er helt kurant i forhold til bruk på Audi. Du trenger 4stk senterringer i størrelsen 66,6-57,1mm, men det har enhver dekkforhandler eller du kan kjøpe på Ebay.

 

Bredden på felgene er ikke godt å si. På BMW'en har jeg 225+255 på 8 og 8,5" felg, mens det trolig er litt bredere felger på Mercen. 8,5/9,5 kanskje?? Om bakfelgene passer på Audien tør ikke jeg svare på, det beste er kanskje å spørre om du kan få prøvemontere settet.

 

Lagt til:

Ser nå at du spør om de passer ny A4. I såfall har den også 66,6mm senterhull, men jeg mener at dekkdimensjonen som står på Mercefelgene blir for liten på en ny Audi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På NY A4 (B8) er det samme navåpning som på MB, 66,6 mm.

 

En eller begge av de dekkdimensjonene du har fått oppgitt bør være feil. 225/30-20 høres riktig ut for den bilen de har stått på, men 255/35-20 er aaaaltfor stort bak (for høyt, for stor rulleomkrets). 225/30-20 er også for smått for ny A4. 245/30-20 er mer riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker folkens:)

 

Disse blir kjøpt uten dekk, har fått vite av selger at de er 8,5 og 9,5 * 20" , ET40.

Det blir vel 245/30 foran, men hva blir riktig bak på min A4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse felgene ligger desverre nå i min garrasje:) hentet dem istad:) selger skrev feil på dekkdim. det var 8,5 ET40, 9,5 ET43 å dekka var 225/35 å 255/30 :) lik rulleomkrets:) felgene var meget pene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse felgene ligger desverre nå i min garrasje:) hentet dem istad:) selger skrev feil på dekkdim. det var 8,5 ET40, 9,5 ET43 å dekka var 225/35 å 255/30 :) lik rulleomkrets:) felgene var meget pene:)

 

De dimmene der lukter det OZ Opera av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De dimmene der lukter det OZ Opera av :)

 

Nope, de heter Venerdi Zwinger å ser slik ut:)

Zwinger_320.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, de heter Venerdi Zwinger å ser slik ut:)

 

Jøss flere MB felger i akkurat 8,5x20 ET40 og 9,5x20 ET43 da, men de var fine de også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Besynderlig.

 

Selger mener han femdeles har dem: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det vel flere sett ute å går da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er disse felgene det er snakk om, å selger fortsatt påstår han har dem så må dere være obs altså.. for jeg var i gjerstad å hentet disse kl 15:00 idag.. har bilder som kan dokumentere turen:) selger virket jo ikke som en ''svindler'' men man vet jo aldri...

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21508904

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry :o

 

ser nå at annonsen er slettet, så han sier vel ikke at han har dem fortsatt regner jeg med?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.