#1 Skrevet Januar 30, 2005 DRØØYYYT! Latterlig eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2005 Ikke helt min stil nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2005 fast and the furious sin feil !!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2005 oi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 Den er jo faktisk værre en den Golfen med 22-toms felger som ble postet for en stund siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2005 Ja ja...da er vel jeg den eneste som syntes den var litt kul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2005 etter min meining er den stygg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2005 Ja ja...da er vel jeg den eneste som syntes den var litt kul... ness da.... du er 1 av 2..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2005 var ikke noe å si på intriør å farge! men om den hadde hatt fin styling så hadde den ikke sett ut såmm et romskip med hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2005 Bytte lykter (foran og bak) og front, så kunne jeg tatt den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2005 Synes frontspoilern var fisj å faen så stygg og quad utløp på eksosen likte jeg heller ikke, men ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2005 Bytte lykter (foran og bak) og front, så kunne jeg tatt den der. Hvorfor foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2005 Bakfra var det en golf, forfra var den bare stygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2005 Stygg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 1, 2005 Synes ikke den var så ille. Få fjernet dekalene og sparket eksospottene noen cm inn, så skulle jeg nok turt å vist meg blant folk i den. Fronten er spesiell, men ikke stygg..Litt kul til og med synes nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 1, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 1, 2005 Stygg ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 1, 2005 huff! men ikke annet å forvente fra EU landet med 'E' på skiltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 1, 2005 DRØØYYYT! Latterlig eksos Syntes både eksosen og bilen var ganske rå jeg da, men så er jeg vell ikke enige med noen andre til vanlig eller da he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 1, 2005 Hvorfor foran? Regner med det var lyktene du mente. Jeg rett og slett haater firerlyktene (og firer look). Derfor ville jeg byttet de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 2, 2005 Fysj etter min mening.... men all respekt til dem som bygger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 2, 2005 smaken er som baken.. jeg mener nå at Golfene ikke passer med slik "japse" styling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...