#1 Skrevet Mars 24, 2010 Som topic sier lurer jeg på om BBS LM replikaer i det hele tatt leveres i noe annet enn VAG bolter og da i tilfelle 5x108 og 20"? Har forsøkt meg på å søke litt, men finner ikke noe. Tenkte at det er såpass mange med mer peil på dekk og felg her inne enn meg, så det er jo verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2010 Hehe.. Husker når jeg hadde Volvo også..begrenset med felger å velge mellom, iallefall uten bruk av adapter. Jeg har aldri sett utvalg av BBS LM hverken i 20" eller med 5x108 boltsirkel. Mulig det går ann med 5x112 og slingringsbolter? Eller er grensa der på 2 mm? Isåfall må du nok gå for adaptere på 19" felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2010 Da blir nok alternativet andre felger tipper jeg ( hvis det blir noe ). Går ikke til innkjøp av mindre enn 20" hvis jeg skal ha noe nytt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2010 Mulig det går ann med 5x112 og slingringsbolter? Eller er grensa der på 2 mm? 2mm som er den magiske grensen, ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...