#1 Skrevet Mars 24, 2010 Eu-godkjenning ikke lik godkjent! Eksoslekkasje visstnok slik at de ikke fikk målt avgass på min kjære VR6. Noen som har noe anlegg å anbefale, eller har noe liggende til en god pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2010 kun fra katalysator og bakover som trengs, ingen som vet om noen som kan levere til en god pris, anbefalinger av leverandør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2010 Ferrita er bra sdaker http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=147343 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2010 Simons effektanlegg er jo en billig oppgradering:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2010 Simons har jeg fått god tilbakemelding på, hvem leverer det til best pris da? blitt litt mye ekstra kostnader i de siste mnd som tilsier at det ikke kan bli noen dyr investering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2010 Hvis du skal ha Simons og har lyst til å beholde eksosinvesteringen din i mer enn 3 år, ville jeg sørget for å få på noe skikkelig rustbehandling på Simonsanlegget før jeg monterte det. Simons ruster verre enn gammel Mercedes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2010 Simons har faktisk fått bedre kvalitet på råstålet sitt enn tidligere har jeg blitt fortalt:D jeg har simons på min Jetta Vr6 og er egentlig ganske så fornøyd:) lyden er tyst i starten men kommer seg etter litt bruk og nå har jeg en fin dyp lyd i anlegget:D kjøper heller simons en gang til om det skulle ruste i filler enn å kjøpe noe til langt over dobbel pris for å få noe bedre! Og simonsanleggene er ikke råstålet rett ut i friluft men er satt inn med et slags svart belegg:) sikkert for å hindre nettopp Rustangrep! Men man kan jo selvfølgelig få bedre eksosanlegg, men til en grei pris så ville jeg gått for simons! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2010 Nå har det seg slik at jeg kjenner jo en som har simons på akkurat samme type bil, hatt det i over 5 år nå vel, og det er like fint fortsatt, tett og svart til og med Hvem levere billigst simons da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2010 jeg kjøpte mitt på torshov bilrekvisita! tror ikke det er veldig forskjell i pris de forskjellige stedene! jeg kjøpte fremre og mitdre lyddemper der og bygde resten fra bakakselen og bakover selv, siden de ikke hadde 2,5" til jetta! måtte kjøpe til en golf mk2 gti 16v for å få 2,5"! eneste forskjellen på jetta og mk2 golf er jo bare lengden fra bakaksel og ut! men siden du skal ha til en mk3 vr6 så kan du bare kjøpe komplett anlegg:D husker ikke helt hva jeg betalte men var ikke rare summen! bare å ringe eller møte opp i en butikk og høre om pris! her er de forskjellige systemene(forskjellige bakre lyddempere og forskjell på rustfritt og vanlig)http://www.simons.se/Katalog/VW/VW_Golf_3_Avgassystem_Simons_Exhaust.htm Husk også at du får 10% VACN rabatt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2010 http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=168_464_1403&products_id=12480 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2010 Nå sjekket jeg prisen på Mekonomen, og med rabatt der kom jeg ned i 3300, og extreme kunne ikke gi meg mere. Er det noen andre steder jeg kan eventuelt få presset dette enda mere ned i pris, eventuelt bestilt selv fra utland? Noen som har noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2010 3300,- for komplett anlegg er ikke gæli pris syns nå jeg da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 14, 2010 Nei, er ikke så gal pris det, fått god rabatt også da, har sjekket pris i tyskland, og der ligger det på 2800 før frakt og moms. da er det fra katalysator og bakover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 14, 2010 Løp å kjøp, din gjerrigknark: fis : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...