Anbefalte innlegg

Hei.

 

Går det med 9,5" x19 bak og 8" x19 framme?

 

I såfall. Hvilken dekkdim anbefales?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Går det med 9,5" x19 bak og 8" x19 framme?

 

I såfall. Hvilken dekkdim anbefales?

 

ET betyr noe. Under 35 betyr trøbbel bak. 235/35 rund baut ville jeg valgt, for er ikke plass til 225/265 kombinasjon bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det største jeg har hørt du får på B6 uten alt for mye subbing er 9x19 ET 40 med 225-35 profil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du nok hørt feil ;) Har kjørt 2 sesonger(25-30k km) nå på 9,5x19 et40 med 235/35 og det funker perfekt det. prøvde meg med 5mm spacere bak ifjor sommer(tilsvarer et35) men da tok felgkanten i bakskjermene når jeg kjørte på rudskogen. Vanlig kjøring på vei var ikke noe problem. Jeg har og helt urørte hjulbuer på bilen, så med litt valsing kan det og senkes noe mer enn det jeg har gjort (30cm fra navsenter til skjermbue)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer seff an på senk...

Jeg subba godt bak i høst med 8x18et35 med 225/40....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs selvfølgelig hvor lavt man vil ha det men syns ikke dette er så gærent. Foran må det valses for å gå lavere, men bak har jeg enda aldri subbet selv med overlesset bil. (kun når det satt spacere på)

Type senkesett og stivhet på dette er jo og selvfølgelig en påvirkende faktor sammen med andre chassis mods

Rudskogen09_06.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.