#1 Skrevet Mars 26, 2010 (endret) Jeg har en mørke grønn mk4 golf highline utgave som jeg gjerne skulle fått på noen feite felger på. Er det noen som har tips til hva som kunne passet denne fargen og bilen såklart? bilen blir nokk senket før felgvalget så da er ikke høyden noe problem. hva med dypkants felger? takker for hjelp Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2010 Sliker felger er jo litt kledelig da, Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 Til denne bilen er det masse muligheter Andreas! Mye som er kledelig og som vår venn perrson viser over her så er det ikke mye som skal til for at denne bilen ser bra ut:) Men jeg syns det ville vært tøft og kledelig med en kantfelg på bilen din og da ville det vært stilig med noen breeeie 18" Ligger et sett med flotte OZ futura felger i strøken stand på finn nå i 17" men de koster litt. Jeg driver og ser litt etter felger for deg om dagen og ser om det dukker opp noe men syns det ville vært tøft om du gikk for dett opplegget: 8.5x18 forran med et 35 og 10x18 bak med et 40 eventuelt med 225/40/18 rundt hele;) Masse muligheter men kantfelger kunne vært tøft men da med skikkelig kant og ikke bare en liten pynte bane for da kunna man like gjerne hatt eike felger og om du skal lete etter eike felger så er mitt forslag BBS CK 8.5x19 i antrasitt grå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2010 De OZ futura felga var ikke så stygge på mk4 det må jeg si ! Ja som du sier per så tror jeg det må bli kant felger med god kant uten tvil. Synes BBS LM felga er ganske kule men vet også at de er "brukt opp" på en måte. Golf mk4 99model har boltsirkel på 5x100 ? er det disse bbs ck du mener ? veit allerede om en som har dem på sin mk4 1.8t så må vell gå vekk fra den felgen der. tror kant felg på bilen min er tingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2010 8 og 10x18 Porsche Ellers har jeg 9,5 og 10,5x19 OZ Futura liggende, om du er mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2010 er det disse bbs ck du mener ? Felgene på bildet er BBS CH. CK har annen utforming på eikene Kjøp oz-felga som Mr.Gulbrandsen har til salgs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2010 9.5 og 10.5 bredde er jo inssannneeee. har vell ikke noe bilde av dem liggende? mulig intresert i felga.. fant noen bilder av en golf mk4 med rs6 felger. utrolig tøft egentlig. er bare å spytte ut med tips om felg valg eventuelt om det er noen som har noe til salgs så si ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2010 Har en ganske god følelse at de bbs lm felga kunne passet bilen min ganske så godt! Selv om jeg har lest på forumet her at de er ganske så oppbrukt. hva tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2010 Orginale BBS LM (Som står på den røde) blir aldri oppbrukt;) Ellers er desse her deilige på mørkegrønn MK4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2010 syns disse er pene jeg vis du skal ha en clean bil da http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=18768053 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2010 fikk en liten svakhet for disse RH turbo felgene de finnes også i dypkant. men de er jo voldsomt fete på mk4 men er vell et must at bilen er en god del lav. her er de med dypkant og det virker Endel bedre er mye bra der ute men klarer jo aldri het å bestemme seg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2010 Superdekk har Mega Rotera, Spokera og Futera. Stilige til betabar pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2010 Sharif har disse (Alkatec og Mille): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2010 9.5 og 10.5 bredde er jo inssannneeee. har vell ikke noe bilde av dem liggende? mulig intresert i felga.. fant noen bilder av en golf mk4 med rs6 felger. utrolig tøft egentlig. er bare å spytte ut med tips om felg valg eventuelt om det er noen som har noe til salgs så si ifra.. Ellers blir disse muligens til salgs. Må opp på 19" på vinteren neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 30, 2010 Futura! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 30, 2010 Eller så har jeg disse liggende, MOMO X43 8,5 x 18 med nye sommerdekk. om det skulle være av interresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 30, 2010 Futura er ikke feil på Golf IV eller hva med oem bbs Audi (isåfall den første i Norge tror jeg) Rimelig, og clean med RS6 Har du masse penger så er forgeline sjeldent og rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 30, 2010 Greit å komme med et budsjett.. Da mange av disse felgene som blir vist her koster fra 15000-20000 og oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 30, 2010 Har en ganske god følelse at de bbs lm felga kunne passet bilen min ganske så godt! Selv om jeg har lest på forumet her at de er ganske så oppbrukt. hva tror dere? Det der er jo bare utrolig sexy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 1, 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i futura og rs6 felgene ? De er vell svin dyre nye. noen som har disse til salgs? eventuelt bbs lm felga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 2, 2010 BBS LM Replica samt Rs6 Replica får du hos Dekkskift. Futura felger får man vel kjöpt fra felgen-garage.de... men er ikke akkurat billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 3, 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i futura og rs6 felgene ? De er vell svin dyre nye. noen som har disse til salgs? eventuelt bbs lm felga? ligger vel noen futura tilsalgs her på forumet;) hvis ikke har du disse hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 5, 2010 Da har jeg bestemt meg for å gå for bbs lm felger noen som har en viss anelse på hvilken felg størelse han kjører med på bildene over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 5, 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i futura felgene ? De er vell svin dyre nye. noen som har disse til salgs? Send meg en PM 9,5/10,5x19 Futura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...