Anbefalte innlegg

Har 4 senter som skal sandblåses. Vurderer å kjøpe et sandblåsekabinett på biltema, men vet ikke om jeg får brukt det så ofte.

 

Noen i klubben som gjør dette eller kjenner noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det som trengs, når evt trenger du få det gjort?

Kompressoren er ikke koplet opp om dagen, dog, jeg tror ikke det skal så fryktelig mye til for å få den opp og gå igjen.

 

PM meg evt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Nå har jeg faktisk pusset over for hånd, så skal se om primeren sitter. Vanskelig å komme til alle kriker og kroker.

 

Hvor i Vestfold bor du forresten? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah ok. holder.faktisk på å skal sandblåse litt på en boble nå, så da er ting oppe å går iaf.

 

Er egentlig nøttlending jeg og, men holder til i våle nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man det, ja. Har noen 20-tommere som trenger en overhaling. Er det punktblåser du jobber med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare hobbyoppsett her i gården :P

har tilfeldigvis en diger luftpresse, så er halve jobben gjort der. Billige blåsepistoler siden de slites så fort :P

 

20 tviler jeg på går i kabinettet, 18 skulle gå akkurat, men 20 blir kanskje drøyt. Dog, ikke prøvd :)

Men sand er det nok av, så ting blåses ute og på en stille dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva brukte du til å pusse med? :) Og hvordan lakk ? .. Har noen 18" som skulle hatt seg en runde :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for klarlakken min har flasset av en del steder osv.. Så skulle helst fått bort mesteparten av den gamle lakken, for og slippe de "lakk-kantene" når jeg lakker over igjen. Men da er vel kanskje glassblåsing av hele felgen enklest?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart enklest å sende vekk, ja. Kanskje Tintin tar jobben? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kanskje det.. Mener han er broren til en kamerat, så får høre litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.