Erfaringer med Brock B4 på Golf IV

Anbefalte innlegg

Go morgen, Godtfolk!

 

Som topic sier, så lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med Brock B4 på Golf IV?

 

Så for meg 8,5x18 et?? - Er det plass? Noen som har prøvd? Og trenger jeg evt spacer for at det skal se bra ut? Bilder mottas med takk ;)

 

Einar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

160_0612_et_02z+2001_volkswagen_gti_18t+

 

l_e932ea96bcaa4cb6a6b984e9c71b1404.jpg

Brock B1 8,5x17 et13

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det øverste bildet der b4 med 8,5x18 et 13 både fremme og bak ? Er det fare for at eikene kan ta borti kalipteren? har 7x17 et 38, nå, og de går akkurat klar bremsekalipteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de er 8,5x18 et35, felgene er like å se på men den ene har da dypere senter pga et13

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker sikkert potte dom nå, men er det noen som kan forklare hva "et" egentlig vil si? Har lest at det har noe med hvor senteret på felgen er, men må si jeg ikke helt skjønner greia..

 

Feks som Martin sier, så har felger med et13 et dypere senter enn feks felger med et35 - Men hva måles det ut ifra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for den, ble litt klarere ihvertfall :)

Du får sikkert en e-post ifra meg ganske så snart, Martin ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen til en kamerat, tidligere klubbil. 8.5x18" frem og 10x18" bak..skamtøfft!!!

Bilde 077_.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen til en kamerat, tidligere klubbil. 8.5x18" frem og 10x18" bak..skamtøfft!!!

 

Hvilken bil sikter du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil sikter du til?
Sladda skiltet, men ligger bilde ute nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.