#1 Skrevet Mars 26, 2010 sentrallåsen på audien min funker kun når den har lyst. Fører døren låser seg somregel alltid, men kvar gang må eg sjekke alle dører, og som oftes er det en eller 2 dører som ikkje låser seg! Ganske irriterende å må sjekke alle dørene hver gang eg skal låse bilen. Men av å til låser alle dørene seg... Den lever rett å slett sitt eget liv. Hva kan eg gjere, hva er galt? Nåken som har opplevd d samme, å fann problemet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2010 Kan være ledningsbrudd ved døra. Det går en gummislange fra bilen og inn i forkant av dørene. Inni disse kan det ofte oppstå ledningsbrudd. Har du uoriginal sentrallås? Det har nemlig vist seg at noen merker (bl.a Defa) ikke har produsert sterke nok motorer til å dra låse-stagene i dørene. På midten av nittitallet ble det ettermontert elektrisk Defa-sentrallås (av Møller) på min Audi 80. De fusket jevnt og trutt men etter jeg byttet motorer har det fungert. Jeg hadde forøvrig låser som levde sitt eget liv. Dvs; om jeg slang igjen bildøra låste bilen seg.... Frustrerende når du har nøkkelen i tenninga, motor igang og telefonen liggende igjen i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 Bilen er importert da, så veit egentlig ikkje om sentrallåsen er orginal eller ikkje??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2010 kan være uorginal fjernstyring på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2010 Går ikke sentralåsen på disse bilene på luft da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...