Vårmønstring Hadeland 24.04.10

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenke seg å lufte bilen en tur opp til Hadeland i april?

Lurer litt på å slenge prøveskilter på Corradoen denne dagen, så det kan jo være en fin tur om været blir bra.

 

Link til trefftråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=177927

 

Edit 20.04.10:

 

De som har meldt sin interesse:

Kristoffer + Frau

Thomas

Trond Kaare

Kristian

Svein Willy

Hans Petter

Heine + Frau

 

Felles oppmøte på Statoil Kopstad 07:30, med avreise mot Drammen 08:00, der vi møter noen trivelige lokallagsmedlemmer på parkeringsplassen ved Krokstad Senter. Deretter følger vi ruta videre i henhold til kart her!

 

Værmelding per 20.04 16:00 er: 6 grader. Delvis skyet. Svak vind, 3 m/s fra nordvest. 0 mm nedbør i døgnet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel kanskje tenkes at golfen trenger en luftetur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med..:) altid et knall treff på vårmønstringa på Hadeland: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det.. Koselig med langturer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en bra plan hvis været er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg henger meg på her, ja. Godvær = cab : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg (vi) skal oppover og har tenkt å kjøre Hokksund, Vikersund, Hønefoss, Jevnaker --> Gran. Ser at Drammen også skal kjøre "kolonne" men ikke bestemt rute ennå http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=180876, men regner med at de tar denne veien. Det er i alle fall korteste og med best dekke i forhold til Rv4 om Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Som Heine linker til over skal Drammen kjøre kolonne opp, og det blir mest sannsynlig over Hokksund (ikke om Oslo). Møtested blir sikkert parkeringsplassen ved Krokstad-senteret, der vi vanligvis har lokallagssamlinger om vinteren.

 

Håper dere har lyst til å joine Drammen :)

 

Holder dere selvfølgelig oppdatert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en bra rute, greit å slippe unna den verste humperuta :)

Joiner gjerne kolonna til Drammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurte på om vestfold har noe møtested og tidspunkt for avreise? vi fra telemark tenkte vi kunne slå oss sammen dere oppover....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadeland-treffet er vel avlyst på grunn av de siste dagers hendelse såvidt jeg har fått med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadeland-treffet er vel avlyst på grunn av de siste dagers hendelse såvidt jeg har fått med meg.

 

Nei, det er "åpnet" igjen.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er "åpnet" igjen.. : vinke :

 

Jamen da sier vi det sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kjører den ruta som jeg har beskrevet lenger opp i tråden.Link til kart så vil det si "Kjørestrekning:154,9 kmReisetid ca:2 tm 3 min"

 

Dette er regnet i fra Nykirke (kopstad) så da bør vi vel samles ca07.30 og reise senest kl 08.00 for å rekke frem til Gran rundt kl 10.00 (portene åpner)

 

Hvis noen synes dette er tidlig så vil jeg bare understreke at forrige året så var plassen nesten full kl 11.30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette passer med Drammens kjøreplan, så sier vi det sånn.

Oppmøte på Statoil Nykirke 0730, avreise 0800

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi står og venter på dere på parkeringsplassen ved Krokstad Senter, omtrent vis-a-vis Buskerud Storsenter :D

 

Vi er hvertfall meg, samt Finn Kristian Kleppe og Christopher Juvkam som snakker rart :P

 

Har tatt meg friheten å endre på viapunktet på kartet, slik at vi kjører "riktige" sida av elva og dermed havner på ovenevnte parkeringsplass ;)

 

Link til kart

 

Legger også dette ut i tråden til Drammen lokallag så får folk selv ta avgjørelsen om de vil kjøre om Oslo eller ikke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert førstepost med oppmøtested og avreisetidspunkt, samt liste over de som meldte interesse.

De som ikke møter opp får anmerkning, og brev med hjem : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tatt firehjulskontroll på Golfen og sliter litt med spissinga, så må nok melde pass :(

 

Planer om et vår- eller sommertreff for Vestfold i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke får vært med oppover :(

 

Ang treff i Vestfold så har vi noen planer, men vi venter med å offentliggjøre noe før vi har mer på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert førstepost med oppmøtested og avreisetidspunkt, samt liste over de som meldte interesse.

De som ikke møter opp får anmerkning, og brev med hjem : haha :

 

Og hvis alt klaffer med beregnet kjøretid så henger "Telemark lokallag" seg på med oss i fra Kopstad. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som har tengt og kjøre denne traseen, vil jeg nok annbefale og kjøre sandvika- hønefoss,Ikke lierbakkene ,. kortere og bedre vei..

 

Ta for all del ikke inn i Hønefoss sentrum , (Store grave arbeider ) Kjør omkjøring skiltet Gardermoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra (indre) vestfold er vel også Hof-Eikeren-Hokksund et bra alternativ, men det er nok litt humplete der ennå. Men veldig fin og bomfri tur! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som har tengt og kjøre denne traseen, vil jeg nok annbefale og kjøre sandvika- hønefoss,Ikke lierbakkene ,. kortere og bedre vei..

 

Ta for all del ikke inn i Hønefoss sentrum , (Store grave arbeider ) Kjør omkjøring skiltet Gardermoen.

 

kjører vel strengt tatt opp lierbakkene for å komme til saandvika da: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sikter til bakkene ovenfor Lierbyen, på veien opp til Sollihøgda, tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke bil til å kjøre så langt med (farlig slark i forstilling, og på corden på to av dekka) MEN Tommy Kamfjord var så hyggelig å låne ut et sete til meg, så jeg får blitt med opp :) .. Så da møter vel meg og Tommy opp i hans bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.