#1 Skrevet Mars 26, 2010 Har en gammel audi coupe typ85, som jeg vil bytte ut setene på (Foran), er litt lei de momo bøttestolene. men hva passer rett inn? passer typ89 f.eks? og hvordan er det å få tak i skinnseter, er dette noe som var vanlig på typ85? Hadde Golf GTi stoler fra golf2 i min forrige coupe, men synes de var litt stusselige dette var stoff seter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2010 urqauttro kom med skinn, men ikke hverdagskost slikt interiør... Har orginalt typ85 stoff interiør liggende om det er noe du vurderer, grått og sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 er dette noe ala golf gti stoler? de bør ha litt sidestøtte værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2010 regner med ur seter er annerledes enn coupe? (i form) snakker da om vanlige stoff seter. disse har vel sikkert mer sidestøtte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2010 Jeg har liggende S2 stoler i sort skinn med varme, som er ombygde til å passe i typ85, har også skinnbaksete liggende. Gi bud.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2010 (endret) pm sendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2010 hvilken andre seter enn fra golf2 passer rett inn? noen som har en oversikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2010 regner med urquattro interiør passer rett inn?både forseter, bakseter og dørtrekk? noen som vet om corrado/golf3 passer rett inn'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2010 regner med urquattro interiør passer rett inn?både forseter, bakseter og dørtrekk? noen som vet om corrado/golf3 passer rett inn'? Trodde ikke golf 2 har samme bredde på understellet som typ 81/85. Sikker på at det ikke var litt fixa på de du hadde i den andre bilen..? Golf 3 er hvertfall bredere på den ytterste foten hvis du skjønner enn golf 2. Foten innover og festet foran er ellers likt som 2`ern. Sveiset om noen golf 3 seter til å passe i en 2`er en gang så det vet jeg sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2010 Det er mulig jeg fiksa litt på det, men tror ikke det er så mye forskjell, husker ærlig talt ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2010 flere innspill om hva som passer i typ85? noen som tilfedldigvis har urq eller coupe gt seter/interiør å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...