#1 Skrevet Mars 26, 2010 Usikker om denne skal ligge her eller under dekk/felg men handler mest om fjører så tar en sjangs. Driver i disse dager å selger min coupe. Har fått et bud men han hadde et lite spørsmål jeg ikke kunne svare på. han lurte på om jeg fikk godkjent senkefjørene mine med 17 toms felger som nå står på bilen. Hvordan finner jeg ut dette svaret? Jo prøver å høre med noen her.. Hehe.. Det er Lesjöfors senkefjører såkaldt "KILEN RED" I TUW papirene jeg har står det at disse senker 35mm. Står også at disse er til Audi Coupe. Men ingenting om felgstørrelsen?? Noen som skjønner hva jeg mener her? Han sa han hadde vært borti et slikt problem før på Biltilsynet, derfor han spurte meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 ingen som har noe peiling her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2010 så lende omkretsen er lik sko vell ikke det vert no problem? også ET er ca lik orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2010 hvis de setter seg på bakbena på biltilsynet så er det bare å finne tak i TUV-papirer på at en felg som er i tilsvarende størrelse og innpress er godkjent på bilen og vise de. det finnes på nettet. Men den enkle veien er å refere til STRO håndboken, den regnes som regelverket innenfor omregning av dimensjoner. Det er selvfølgelig hvis felgene og dekkene ikke stikker utfor hjulbuer og ikke tar i under full sving. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2010 I TUV-papirene på mitt senkesett står det hvilke felg- og dekkdimensjoner som er ok. Så hvis det ikke står i ditt regner jeg med det kun er 5%-regelen som gjelder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2010 Nei det står ingen ting om dette i mine Tuw papirer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2010 Jeg bare skyter ut her jeg... Men jeg har levert vognkort sammen med skiltene på bilen for 2 år siden.. Så da lurer jeg på om noen vet hva som er godkjent omkrets på denne bilen? 91 mod coupe 2.3e 10v grevling... På bilen har jeg nå 215.40.17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...