#1 Skrevet Mars 26, 2010 Hvem selger Vag-Com her til lands? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2010 bilkabel.com.. vi får rabatt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 finnfeil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2010 finnfeil.no? Burde ikke det være en snarvei til http://www.mollerbil.no ??? (Nei, beklager nå var jeg bare slem) Jeg lever dessverre med en splittet personlighet. Hjertet ligger hos VAG, mens alt som heter fornuft ligger hos BMW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2010 Forhandlere som selger orginale vag-com kabler: Meg (Bildiagnose) Bilkabel og Finnfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2010 Jeg bestillte rett fra ross-tech og det kosta ikke skjorta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...