#1 Skrevet Mars 26, 2010 Skal bygge om min golf 3 med tromler til skiver bak. Og jeg forstod det slik at calippere fra Golf 4 passer rett over? Men hvordan finne ut om en calipper er bra og ikke vil henge? Tenkte å plukke fra hoggern til mandag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2010 Kjøper et overhalingskit til dem og smør godt inn når du monterer. Funker gull, gjorde det på min firer når de hang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 Nå er det ikke ett ukjent problem at G4 bakcalipere er forbruksvare da, så ville nok ha kjøpt nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2010 Nå er det ikke ett ukjent problem at G4 bakcalipere er forbruksvare da, så ville nok ha kjøpt nye. Hva skjer med dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=173417 Skal selge en ny kalipper..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2010 Hva skjer med dem? På konebilen her så begynner de å sitte etter en stund. Har prøvd å dressere fruen til mer aktiv bremsing, men det hjelper like mye som å forklare sporvalg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2010 sies det ikke at man bruker G4 calipere på f.eks G1/2/3 pga at de henger vesentlig mye mer? og at G4 caliperene ikke henger seg? hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2010 G4 kaliperene bake får en for 750,- pr. stk. nye på Biltema;) Dem er god kvalitet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2010 Ja vet at g4 calippere henger etter en stund.. Så derfor jeg lurte på om det var mulig å sjekke ut om de hang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...