Brukte Golf 4 Calippere. Dumt?

Anbefalte innlegg

Skal bygge om min golf 3 med tromler til skiver bak. Og jeg forstod det slik at calippere fra Golf 4 passer rett over?

Men hvordan finne ut om en calipper er bra og ikke vil henge? Tenkte å plukke fra hoggern til mandag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper et overhalingskit til dem og smør godt inn når du monterer. :) Funker gull, gjorde det på min firer når de hang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke ett ukjent problem at G4 bakcalipere er forbruksvare da, så ville nok ha kjøpt nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke ett ukjent problem at G4 bakcalipere er forbruksvare da, så ville nok ha kjøpt nye.

Hva skjer med dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med dem?

På konebilen her så begynner de å sitte etter en stund.

Har prøvd å dressere fruen til mer aktiv bremsing, men det hjelper like mye som å forklare sporvalg :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sies det ikke at man bruker G4 calipere på f.eks G1/2/3 pga at de henger vesentlig mye mer? og at G4 caliperene ikke henger seg?

hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G4 kaliperene bake får en for 750,- pr. stk. nye på Biltema;)

Dem er god kvalitet også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vet at g4 calippere henger etter en stund.. Så derfor jeg lurte på om det var mulig å sjekke ut om de hang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.