#1 Skrevet Mars 26, 2010 banjokoblingen på bensinfilteret på min rs4 b5 har begynt og lekke mellom plastslangen og banjonippelen. det er et stivt plastrør som er tred utenpå banjonippelen og her lekker det. hvordan fikser man det? er det bare og kappe den av og tre den på nytt eller må dette presses på igjen? sitter jo ikke noen slangeklemme der bare plastslangen som er tred på nippelen. blir plastrøret mykt ved oppvarming så man kan tre den på og krymper seg sammen når den blir kald igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2010 Tror dette røret opprinnelig er tykkere og banjo blir satt inn på fabrikk før røret blir varmet opp og krymper rundt banjo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2010 ok så må kjøpe nytt rør da? satt på en slangeklemme der nå men det er jalla og skal ikke sitte på min bil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2010 tror rør er løsningen ja:) Mulig den kan krympes mere med varme.. men farlig å varme drivstoff deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2010 får smeltan skikkelig da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2010 Hehe ja får varmebehandlet bilen skikkelig;) hva enn det skal hjelpe for hehe, men tror at enten demontering av rør og rense for drivstoff og varme den for å se om det krymper mere og blir tett eller skift av røret er løsningene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2010 takk da får jeg teste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...