#1 Skrevet Mars 27, 2010 Hei Jeg får stadig opp feilmelding på bremselysene. Det piper og lyser på dashbordet, men alle (3) bremselysene virker fint. Kanskje en sensorfeil eller? Noen som har erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 Får du bremsevarsel, eller bremselysvarsel? Fungerer ABS'en din når lampene lyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2010 Vært borti at lyspære fra en billig merkevarekjede med opphav i nabolandet ga feil. Ved bytte til Osram forsvant feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2010 Har byttet pærer uten hell. Andre forslag? Og ja,det er bremselys varsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2010 byttet til osram forøvrig, første start fikk jeg OK i dispayet. Neste forsøk kom feilmeldingen tilbake. Er det forøvrig mulig å kople ut piping slik at det kun lyser i displayet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2010 Det dreier seg nok om feil motstand i kabel. Om du har byttet alle pærene til nye kvalitetspærer med riktige verdier (viktig), så ville jeg begynt å feilsøkt på kabler. Begynt med kablen til lyset i luka, om det fins en knekk i overføringen på denne. Vet ikke helt hvordan det ser ut på denne audien. Dette er synsing og ikke "fagprat" hehe lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...