#1 Skrevet Mars 27, 2010 er det noen som har bilde av dette,blir det noe strekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 Ja, det blir strekk. Jeg har 205/40 på 7,5x17" felg og der blir det også litt strekk. (nankang) Edit: Du ser bilde av sånn ca hvordan det blir her: http://www.tyrestretch.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2010 kjempegreier,såg bra ut det der....syns 195 blir kanskje litt vell mye strekk...skal eg gå for nankang eller toyo for å få litt strekk da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2010 Hva slags bil? forran eller bak? Et på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2010 Hva slags bil? forran eller bak? Et på felgene? er noen d90 med et 52 foran og bak,bruker 20mm spacere,skal på en gammel opel:o viss eg må valse så valser eg,men eg vil ha litt strekk,syns det blir litt mye med 195.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...