Delenr på plate under motor

Anbefalte innlegg

Har klart å ødelagt platen under motoren på min A6 1.8tq 2002. Noen som vet delenr på den? Har prøvd å lete på http://www.vagcat.com men klarer ikke å finne den: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

norsk bildelsenter har nok denne: norskbildelsenter.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en i stål eller alu,så slipper du å bytte igjen senere vist du da ikke kjører mye offroad da :D

Litt snø og den plast dritten går til hel....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv en blafrende plate under min A4 som for øyeblikket er stripset til jeg får meg ny plate :P

Men om jeg ikke er helt på bærtur, er det følgende:

Fremre: 4B0 863 821 J

Bakre: 4B0 863 822 N

Den siste bokstaven er vel for hvilken motortype/girkasse osv(?), men her vet jeg ikke hvilken type du har.

Håper det hjelper litt på vei!

Audi 02 TQ.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste bokstaven er vel for hvilken motortype/girkasse osv(?), men her vet jeg ikke hvilken type du har.

Håper det hjelper litt på vei!

Har 1.8T Quattro. Men er det riktige delenr til a6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 1.8T Quattro. Men er det riktige delenr til a6?

Selve delenummeret er riktig, men jeg kan ikke gå god for hvilken bokstav som skal stå etter.

Om det er store forskjeller osv tør jeg ikke si.

I ETKA er det flere valg etter at bilmodell er tastet inn.

Om du går for original del, kan nok Møller være behjelpelig med mer info enn det jeg kan å svare på :)

Ser forøvrig at som Stian sier, har http://www.norskbildelsenter.no disse delene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.