Anbefalte innlegg

Hva trenges for å bygge inn kjørecomputer

på en Audi 90 med KV-motor?

Har fått tak i display og hendel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet ut av dette eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på kv så tror jeg du trenger en eller flere sensorer.. blandt annet et potmeter som står på k-jet fordeler/spjeldet (ikke gassspjeldet jeg tenker på nå)

Har du ng i utgangspunktet så er jeg litt usikker på hva man trenger annet enn oppkoblinga til knappen som kontrollerer computeren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det samme som Morten. På KV trengs det noen sensorer, syns jeg har hørt rykter om at hele mengdefordelerhuset er annerledes da det enten har eller ikke har uttak for sensor (er ingen blokkert uttak). Dere kan lese litt om emnet her, hvor det er skrevet om å bygge om fra analoge til digitale instrumenter i en B2: http://www.kvquattro.com/digiDashConversion.html

På NG skal det være enklere, så vidt jeg vet, da denne skal være mer klargjort fra fabrikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte at på NGen er det bare å hekte seg på en gul kabel, ligger klar under sikringsboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.