#1 Skrevet Mars 27, 2010 Hei Jeg har en A8 2.8l q 1997 som jeg har bygd om til facelift utvendig. Når jeg kjøpte bilen var senke sett på den fra eibach. under kjøring følte jeg at bilen hoppet mye bak. Skiftet til nye dempere bak fra gabriel. men bilen er VELDIG stiv bak klarer ikke å trykke den ned med håndkraft . bilen er ubehagelig å kjøre med.Har hatt mange biler med senk fra eibach men ikke slik som denne a8. Jeg har kont bakstilling nøye men finner ikke noe feil unntatt noe knirke lyd fra høyre bak hjul. Håper dere har ett svar .Takk Mvh Kashaf Rashid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2010 Kan ikke se at det er et spørsmål i innlegget, men det kan være du mener om det skal være slik? Jeg har en '98 A8 med Eibach fjærer, og så vidt jeg kan se er det akkurat samme nummer på dem som det skal være på din. Klart det er en smule hardt og ukomfortabelt på dårlig vinterføre med issvuller overalt, men generelt synes jeg den er helt fin å kjøre. Kan det være at fjærene ikke er til denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2010 Hei Har kont serie nr på alle fjærer og det stemmer med eibach dele nr og papirer. Det du sier er at din bil er like stiv bak Klarer du å trykke bilen ned med håndkraft bak ??? mvh kashaf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2010 Det er ikke fjærene som gjør mesteparten av jobben bak, men demperen. Min er myk å fin den, ikke ubehagelig i det heletatt, jeg har også eibach 30mm senk på. Men bruker orginale dempere for komfort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2010 Det er ikke fjærene som gjør mesteparten av jobben bak, men demperen.Min er myk å fin den, ikke ubehagelig i det heletatt, jeg har også eibach 30mm senk på. Men bruker orginale dempere for komfort Stemmer det, prøv en original demper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...