#1 Skrevet Mars 27, 2010 Vindusviskerne mine sluttet plutselig å fungere på caddy`n. Trodde først at det var sikringen som var gåen, men den er sjekket og byttet for sikkerhets skyld. Fremdeles ingen reaksjon. Bakruteviskeren fungerer, det gjør også vindusspyleranlegget. Noen som har en smart ide på hva dette kan være??? Takker for alle svar!!!!! Mvh Stig Idar Drågen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 Ta av stikket til motoren og se om det er noe spenning frem til den. Hvis det er det, er motoren defekt. Kan jo være motor, bryter, ledningsbrudd osv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2010 Hmmm, ble litt mer omfattende enn jeg hadde håpet på! Får se hva jeg finner ut da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2010 Husk på at på såpass ny Caddy går ikke viskeren forann hvis panseret er oppe! Så du får ikke målt på stikket på motoren hvis det står oppe, da må du jukse litt og få satt panserlåsen i lukket stilling. Kan være bryteren i panserlåsen som kødder det til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2010 Om du har ettermontert exenon på bilen,er det sikkert styringsenheten som er gåen. Hvar slik på min a3 2005 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2010 Takker for alle svar. Må ut å se på dette, og få sjekket opp noe av det her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2010 Ser det ligger en tilsvarende bil til salgs på finn med samme feil, muligens en svakhet som går igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...