Vindusviskerne har dødd på min 2006 caddy.

Anbefalte innlegg

Vindusviskerne mine sluttet plutselig å fungere på caddy`n. Trodde først at det var sikringen som var gåen, men den er sjekket og byttet for sikkerhets skyld. Fremdeles ingen reaksjon. Bakruteviskeren fungerer, det gjør også vindusspyleranlegget. Noen som har en smart ide på hva dette kan være??? Takker for alle svar!!!!!

Mvh

Stig Idar Drågen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av stikket til motoren og se om det er noe spenning frem til den. Hvis det er det, er motoren defekt. Kan jo være motor, bryter, ledningsbrudd osv;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, ble litt mer omfattende enn jeg hadde håpet på! :) Får se hva jeg finner ut da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at på såpass ny Caddy går ikke viskeren forann hvis panseret er oppe!

Så du får ikke målt på stikket på motoren hvis det står oppe, da må du jukse litt og få satt panserlåsen i lukket stilling.

Kan være bryteren i panserlåsen som kødder det til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har ettermontert exenon på bilen,er det sikkert styringsenheten som er gåen.

Hvar slik på min a3 2005 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar. Må ut å se på dette, og få sjekket opp noe av det her....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det ligger en tilsvarende bil til salgs på finn med samme feil, muligens en svakhet som går igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.