#1 Skrevet Mars 27, 2010 Er det noken som kan gi meg noken alternativ til felger som vil passe med dette bremse oppsettet. Caliperene er veldi tjukke so eg treng ein 18-19" felg med god plass inn i. Alternativene eg har funnet er: Compomotive Bbs CH(alt for dyrt) Noken som vet om andre tøffe/pene alternativ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 rs4 b7 bremsene går ikke på bbs ch uten og file av litt på kalipperen. værtfall på rs4 b5 og 10x19" et 20 bbs ch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2010 ch er uansett latterli dyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2010 BBS CK er en del billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2010 Da er dette problemet løst og felger bestilt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2010 Kva vart det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2010 vmr v718 gunmetall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...