Anbefalte innlegg

jeg fikk da noen papirer. dette er da godkjenning på felgene. jeg liker at de stikker godt ut i hjulbuene, men skal jeg ha det slik må jeg nok legge en del mer penger i senking enn planlagt. har også sagt at senk og felger SKAL inn i vognkort. vi fårse hva tiden viser. er inne på coilovers nå også mn... tror ikke kjerringa e lika begeistra for d, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har samme på min bil å eg har kun trykt den lille fliken litt opp. jekka ikkje opp bilen en gang, tok bare skaftet på ein hammer mellom dekket og den fliken og bøyde den opp, å min er mye lavere en din å tar aldri i lengre,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

idag va eg å sko ha mg ein dremel, dn va jævli dyr på clas ohlson, så eg gjekk på feiltema å kjøpte mg ein lignande dr. 150kr:) hehe. eg tok å skjærte fekk disse inni skjermen som du snakker om. skjærte vell litt xtra, også ved feste til støttfangeren. og penslet godt på med grunnin/primer for at metallet ikke skal ruste. håper nå at det ikke suber, har du bilder av din bil? kun brukt fjærer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut bilder av din då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00029.jpg

d e mobilkamera bilde bare så d e sagt, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hennessey er ikke dumme de nei :)

 

Vurderer de selv i 19". Fikk pristilbud på kun felger på 9100kr, men kan nok finne billigere annet sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hennessey e et bra valg syns eg. Eg fekk pris på 9500kr for mine utendekk. Men eg fekk 1000kr av pga de lagte merke i de gamle felgene eg sko selga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme type bil bare sedan og jeg har ET35 foran og bak men har satt på 15 mm spacer bak i tilleg, noe som gir en ET bak på 20

 

jeg har ikke senket min enda, men jeg merker at det subber hos meg alt nå. (orginalt sportsunderstell)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, regner m det er det samme som deg som meg den subber i. Da må jo dine felger stikke no jævlig utforbi skjermen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hos meg går det kant i kant bak. regner med å få de akkurat innenfor når jeg får camber på dem når jeg senker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått senket bilen og spacerne måtte av. men, ellers går det veldig fint egentlig. trenger litt vals foran og litt smalere dekk så går det veldig bra hos meg med ET35 og FK silverline i bunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få noen til å ta av 2mm på anlegsflata på bremseskivene bak...sikkert ikke mye mer som skal til...enten 1mm på felger og 1 mm på skiva...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt på smalere dekk til neste sesong eller noe. sjer jo bare når jeg kjører m mye folk å bagasje eller fort i humper. tenkt litt mer på coilovers så hvis pengene strekker til blir d nok t nærmere sommeren, fremdeles permitert. ikke så veldig giret på å ta av på felgene vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.