#1 Skrevet Mars 27, 2010 (endret) Hei Folkens, Fikk meg en liten sjokk opplevelse i dag da jeg traff en seriøst hump i veien i dag. Bærekula på venstre side foran hoppet faktisk ut og fronthjulet kolapset inn i hjulbuen. Har nå vært og kikket rundt på meca og nbs men finner ikke tak i ny bærekule / foringer. Bærekulen så nok så rusten ut men regner med det er bare å bytte den også. Må man da bytte hele bærearmen siden jeg ikke finner bare bærekulen og foringen som den er "låst" i? I såfall er det noen stess man finner det til en grei pris? Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 Får komplett bærearm på Biltema for 5-600 kr. Eller under 1000-lappen hos andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2010 Får komplett bærearm på Biltema for 5-600 kr. Eller under 1000-lappen hos andre. Takker så mye Steinar. Får skjekke med biltema på mandag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2010 Hør hos din lokale Bilxtra butikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2010 Hør hos din lokale Bilxtra butikk! Takk Tommy Skal ta meg en ringerunde på mandagen å høre dær også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2010 Sjekk selve fjærbenet. Skjedde samme på min, men det var feste som knakk! uggen følese!! Bilextra koster 2700 ca.. jeg gikk for biltema funker fint enda den. Søkte litt og det var mange som brukte disse med god erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2010 Sjekk selve fjærbenet. Skjedde samme på min, men det var feste som knakk! uggen følese!! Bilextra koster 2700 ca.. jeg gikk for biltema funker fint enda den. Søkte litt og det var mange som brukte disse med god erfaring. Hei Tommy, Ja, var en litt uhyggelig opplevelse. Det såg ut som det bare var kula som var kommet opp. Fikk hjekket den på plass å kjørte bil hjem og merket ikke noe. Prøvde å se over men så ikke ut som om det var noe som hadde sprukket. Det biltema settet var komplett med foring, arm og kule? Tror jeg bare skal gå for et sett hos biltema da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...