#1 Skrevet Mars 28, 2010 Har en golf 1 med en 1.8 8v digifant motor. Jeg har også en Passat GT G60 Syncro som jeg enten selger eller tar motor og ledningsnett over i en`er golfen. Spørsmålet da er hvilken girkasse egner seg best til dette uten for mye dill. Jeg har custom fester for hånd til 02A/J kasse men tror de har en annen overføring slik jeg har forstått det. Noen som kan hjelpe meg litt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2010 Han her driver vel med noe lignende: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=153003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2010 har gjort dette på roccoen min og, du bruker bare samme giroverføringene som er til G60, fester spakestellet på samme plass som den gamle, bare med noen lenger gjengestag. til clutchen trenger du en sak som erstatter slavesylinderen så du kan bruke clutchwire, dette stammer fra en passat... Skal fikse delenr på dette til deg om du ikke klarer å søke det opp her, har vært diskutert noen ganger før dette og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2010 ah, ok, så jeg demonterer bare overføringen fra passaten og over i golfen. fant et firma i usa som selger dette: http://wrdusa.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=wrdusa&Product_Code=010A190&Category_Code=a1rabbitgtitranny hvar det slik du mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2010 stemmer det, men er orginale vag deler så du får nok til i det her til lands også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2010 Du får det ikke gjennom Møller lenger, drev og undersøkte slike deler jeg også når jeg bygde om i 2ern min til 02A. Den ene delen er ikke tilgjengelig lenger, mener det var den mekanismen som erstatter slavesylinderen. Så nytt gjennom Møller går ikke lenger, men det sitter på div VAG på enkelte modeller, passat, T4, Seat etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...