#1 Skrevet Mars 28, 2010 Hei! Er det noen som kan gi meg tips på hvor vanskelig det er å skifte drivknute ytre venstre side på Golf IV 2000mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2010 Hei! Er det noen som kan gi meg tips på hvor vanskelig det er å skifte drivknute ytre venstre side på Golf IV 2000mod. Er vell ikke store forskjellen på denne og en Golf 3 vil jeg tro. Av med dekk, bremseskive, nav og fjærbein så skal det bare være å dra det av. Sitter nok ganske godt så må nok ta i en del. Husk å smør nytt drivledd med gris, masse gris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2010 Hei! Da har jeg prøvd å bytte delen. Men kom ikke langt, da jeg trenger tolvkant kopp til sentermutter på drivknuten! Noen som kan låne meg det??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2010 prosedyre: -ta av dekket -løsne senterbolten -løsne nedre bærekule -ta bærekula ut av posisjon - hold unna fjærbeinet å dra ut drivknuten fra navet -skru inn igjen senterbolten til knuten faller av -bytt klipset på enden av akselen -sett på igjen mansjett (uten å klemme fast indre klemme!) -bank forsiktig innpå knuten igjen så den går over klipset -ha på mansjett på knute å sett på den store klemma på mansjettn -stikk et lite skrujern inn på enden der den lille klemma skal stå - lag et lite hull på enden av grisposen -press greasen inn gjennom senterbolt hullet -monter so sammen igjen i motsatt rekkefølge -husk å sette igjen senterbolten GODT! noe du lurer på så send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2010 gjelder samme prosedyre golf 1 og 2 også? : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...