#1 Skrevet Mars 29, 2010 Hvor mange fra Bergen skal nedover til Valderstreffet 1. mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2010 Hvor mange fra Bergen skal nedover til Valderstreffet 1. mai? Vurderes sterkt om jeg er hjemme på fri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2010 Vurderes sterkt om jeg er hjemme på fri. Eg er med en tur om du har plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2010 Jeg stiller kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2010 kanskje her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2010 Jeg SKAL nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2010 Mulig eg tar turen i år også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2010 Hadde vært moro å få en stor kolonne fra bergen da! Flere som skal ha overnatting? http://www.fagernes-camping.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2010 I will:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2010 I will:) kult! har selv resevert hytteplass nå, vurderer å reise ned fredagen og ta en liten ferie der til søndag med "kåno". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2010 Blir liggende på hotell jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2010 Hvis det er flere som vil kjøre i kollonne nedover lørdagsmorningen kan de henge seg på meg og Ørjan:) Vi gjør som vi har gjort tidligere å møtes på Essoen i Åsane kl. 07.00. Da er vi på Fagernes mellom 11 og 12 en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2010 Mulig jeg tar turen i år og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2010 Hvis det er flere som vil kjøre i kollonne nedover lørdagsmorningen kan de henge seg på meg og Ørjan:) Vi gjør som vi har gjort tidligere å møtes på Essoen i Åsane kl. 07.00. Da er vi på Fagernes mellom 11 og 12 en gang:) kanske jeg reiser ned på fredagen og overnatter, men om ikke kjører jeg gjerne i kollonne med dere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2010 Vurderes sterkt om jeg er hjemme på fri. Da ble det jobbing på meg de neste 2 ukene, God tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2010 Kan melde om 2 nye fotobokser på veien. De ligger i siste tunnel før Flåm (5km). Disse er plassert i begynnelsen og slutten av tunnelen. Ellers er det bart over fjellet i dag, men det er meldt snø over 1. Mai. OBS. Det er enormt med telehiv og søkk i veien. Jeg har usenka bil og den subba i bakken 2 ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2010 Kan melde om 2 nye fotobokser på veien. De ligger i siste tunnel før Flåm (5km). Disse er plassert i begynnelsen og slutten av tunnelen. Ellers er det bart over fjellet i dag, men det er meldt snø over 1. Mai. OBS. Det er enormt med telehiv og søkk i veien. Jeg har usenka bil og den subba i bakken 2 ganger. Ja var mye telehiv, kjørte fra bergen i halv 4 tiden og kom frem ca kl 9. Så tok en del lengre tid en beregnet, gikk som oftes i max60 i 80 sonen pga mye humper. Så kjør forsiktig! Men nå er jeg no her hel og fin, og ser frem til imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...