Hvem skal til Valdres 1. mai

Anbefalte innlegg

Hvor mange fra Bergen skal nedover til Valderstreffet 1. mai?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange fra Bergen skal nedover til Valderstreffet 1. mai?

Vurderes sterkt om jeg er hjemme på fri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med en tur om du har plass? : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller kanskje ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje her også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg SKAL nedover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg tar turen i år også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I will:)

kult! har selv resevert hytteplass nå, vurderer å reise ned fredagen og ta en liten ferie der til søndag med "kåno". :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir liggende på hotell jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er flere som vil kjøre i kollonne nedover lørdagsmorningen kan de henge seg på meg og Ørjan:) Vi gjør som vi har gjort tidligere å møtes på Essoen i Åsane kl. 07.00. Da er vi på Fagernes mellom 11 og 12 en gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar turen i år og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er flere som vil kjøre i kollonne nedover lørdagsmorningen kan de henge seg på meg og Ørjan:) Vi gjør som vi har gjort tidligere å møtes på Essoen i Åsane kl. 07.00. Da er vi på Fagernes mellom 11 og 12 en gang:)

kanske jeg reiser ned på fredagen og overnatter, men om ikke kjører jeg gjerne i kollonne med dere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det jobbing på meg de neste 2 ukene, : bh : God tur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan melde om 2 nye fotobokser på veien. De ligger i siste tunnel før Flåm (5km). Disse er plassert i begynnelsen og slutten av tunnelen. Ellers er det bart over fjellet i dag, men det er meldt snø over 1. Mai.

OBS. Det er enormt med telehiv og søkk i veien. Jeg har usenka bil og den subba i bakken 2 ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan melde om 2 nye fotobokser på veien. De ligger i siste tunnel før Flåm (5km). Disse er plassert i begynnelsen og slutten av tunnelen. Ellers er det bart over fjellet i dag, men det er meldt snø over 1. Mai.

OBS. Det er enormt med telehiv og søkk i veien. Jeg har usenka bil og den subba i bakken 2 ganger.

Ja var mye telehiv, kjørte fra bergen i halv 4 tiden og kom frem ca kl 9. Så tok en del lengre tid en beregnet, gikk som oftes i max60 i 80 sonen pga mye humper. Så kjør forsiktig! Men nå er jeg no her hel og fin, og ser frem til imorgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.