Hvordan demontere de nedre listene c4?

Anbefalte innlegg

Skal ta av de nederste listene på dørene på s4'en min. Er det mulig å få av disse hele, og går det ann å bruke de opp igjen?

Hvor er det evnt billigst å skaffe nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er samme som på 80 så er det bare å dra de av mot deg langs døren. De går på skinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp dra de bakover langs døra. så er de av på null , niks. de kan sitte ganske så hardt.

edit: anbefaler deg å vaske de skikkelig før du monterer dem så de er lettere å få på. ta vaskekosten til mor/dama og få dem skikkelig reine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjappe svar! Da skal jeg ned på verkstedet å prøve dette etterpå!

Hvor kjøpes disse til best pris da? Er en som har løsna litt fra festene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg vet ikke om d går an å få de uoriginale. Jeg kjøpte på møller. Kostet ca en tusing. Ellers går d jo an å høre på div høggeri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg vet ikke om d går an å få de uoriginale. Jeg kjøpte på møller. Kostet ca en tusing. Ellers går d jo an å høre på div høggeri

1000kr stk eller for et sett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000 kr stk ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg fant til min på ebay. kostet under 1000 lappen for alle 4 helt nye og med god passform

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse har vel endel andre forsøkt, og funnet litt dårlig tilpasset.

jaja, de eg fikk var helt strøkne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg fant til min på ebay. kostet under 1000 lappen for alle 4 helt nye og med god passform

Har du noen direkte nettside??

Har prøvd 4forskjellige nå, bestillingen går gjennom, men 1-2dager senere for jeg mail om at vi beklager men denne delen har utgått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, de eg fikk var helt strøkne...

Ingenting som er bedre enn det ;) Greit å vite ettersom jeg nok skal skifte mine etterhvert også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv http://www.nbd.no

de haddeivertfall de nederste listene når jeg sjekket og de kan sikkert skaffe det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi om delenummer 4A085349201C? For han jeg skal kjøpe s4 av har vært i kontakt nbd og de har den ikke der, vi har begge prøvd mange nettsteder uten hell. Han har vært veldig åpen om alt ved kjøpet så jeg finner ingen grunn til å betvile dette. Med så mange prosjekter så må det være et sted vi kan få tak i denne listen??? oldaudiparts har jeg hørt/sett bilder av er ikke spessielt velykket. Svar mottas med stor takk.

Ps:delenummer treffer på nbd, men det gjør det på flere steder uten at de faktisk har delen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi om delenummer 4A085349201C? .

viss du leser overskriften på tråden og ser på linken til Eirik så ser du hvilke lister det er snakk om... ikke terkskellistene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke tror dere er de beste å kjøpe da? disse på ebay koster jo ikke mer enn 500 inkl. porto!

De andre blir ca 1000 norske ink porto!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke tror dere er de beste å kjøpe da? disse på ebay koster jo ikke mer enn 500 inkl. porto!

De andre blir ca 1000 norske ink porto!

de kommer vel helt an på om du trenger alle 8 eller kun de 4 på dørene, de på ebay var vel bare bilde av 4stk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte de nedre listene fra ebay og passformen er ok, ikke noe mer enn det. Ble et lite mellomrom mellom døren og toppen av listene, men ikke noe som jeg bryr meg om, og for prisen så kan man ikke klage

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det de fra polen eller borti der, jeg kjøpte for lenge siden derfra gjennom ebay, men har ikke fått de på enda. De var billig hvertfall og virket velsdig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det de fra polen eller borti der, jeg kjøpte for lenge siden derfra gjennom ebay, men har ikke fått de på enda. De var billig hvertfall og virket velsdig bra.

e vel ikke så veldig bra om du ikke har fått de vel?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått de på bilen står det vel :) Jeg trenger egentlig bare ene lista på ena bakdøra. Eller er alle veldig fine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare 4stk de fra ebay ja. fikk mine for noen dager siden og mine passet veldig bra. tok bare 4 dager fra eg trykte på kjøp nå til desse lå på posten så var kjapp og levere. kom fra polen ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kikket rundt etter lister som ikke har innmat av stål slik som de originale har, og det fant jeg på ebay.de. Kjøpte både de nedre og øvre listene som nå er montert og jeg er meget fornøyd. Listene trengte noe modifikasjon før montasje, ca ett minutt pr list.

Kjøpte settene av cars245de på ebay (Riga), og listene ble levert på døren etter 3 dager :) Betalte kr 450,- inkl. frakt for settet med de øvre listene og ca 500,- for de nedre inkl frakt. Selger merker vareprisen etter ditt ønske ;)

http://cgi.ebay.de/Audi-100-A6-C4-Turleisten-Zierleisten-Leisten-Bj-90-94-/330430855090?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

http://cgi.ebay.de/Audi-100-C4-Zierleisten-Turleisten-Leisten-UNTEN-90-94-/230510353026?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.