#1 Skrevet Mars 29, 2010 Hei, Bilen er en Audi A6 2003 mod stv. Jeg har lagt merke til at bilen til fatter'n subber veldig lett om dagen. Etter hva jeg kan se høydemessig så er det sportsunderstell på bilen. Før kunne han fint kjøre på fartsdumper og dårlige veier uten lyder. Men nå om dagen hører man at det er noe som subber når han kjører over fartsdumper og dumper i veien. Kan høres ut som hjulet subber i innerskjermene, men litt usikkert! Er dette et tegn på dårlige/slitte dempere/fjærer? Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2010 hopp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2010 Tyder på knekte fjærer og eller slitte dempere, ja. Bilen er forøvrig IKKE en 4F om den er 2003 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2010 Aha, hva heter den om den ikke er 4F ? kjekt og vite til framtiden Da skal jeg få løftet bilen opp på bukker og tittet over fjærene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2010 4B.. Trolig deffekte dempere:) vanlig på 4B bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2010 (endret) tusen takk for hjelp, både Rune og Stian EDIT: Møller mente det var luftfjæring på denne bilen! De fant ingen lekkasje eller noe feil ved demperene? Hva kan da være feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...