#1 Skrevet Mars 29, 2010 Heisann.. Har et lite problem her... Når jeg kjører, og tuboen begynner å lade, så er det en enorm susing, men alt av effekt er borte.. Høres ut som om ladetrykket blir blåst rett ut i friluft... Har feilsøkt litt, og klarer ikke å finne noen lekkasjer, så hva kan være problemet? Noen som har noen nyttige forslag? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2010 bil? motor? årsmod? km? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2010 Audi A3 1.8 TQ 2000 mod. ca 152 km.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2010 152.000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2010 (endret) hva med dumpventil om det er montert - og denne står åpen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2010 Ifjor da min turbo tok kvelden, så begynte det hele med litt susing ved pådrag. Denne susingen gikk mer og mer over til susing + ekstra lyder. Og samtidig kjente jeg at bilen gikk dårligere og dårligere. Da var vistnok turboen som hadde tatt kveld ...... Dette er var litt mere enn susing da. Susingen ble sterkere jo lengre jeg holdt gassen inne da ....... Dette gjaldt da en S4(1992) Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2010 Vurderer begge mulighetene, da resirkventilen hengte seg av og til, tror O-ringene har utvidet seg litt, men jeg rengjorde med diesel, og den åpnet og lukket pent da... Men det har ikke vært noe mer eksos, eller annen farge på det lille som har kommet av eksos, og jeg vil da tro at det er det første tegn på gåen turbo? Hmm, mistenkte at noen slanger fra intercooleren, eller på innsuget hadde løsnet eller sprukket, men fant ikke ut noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...