#1 Skrevet Mars 29, 2010 Heisann Folkens da nærma seg ein ny vår (ser ikkje sånn ut no men e lov å håpa:confused:) og vårmønstring på Lagunen Her e da full fart i garasjen og satsa på å vera klar med litt lettare mods på cabben:) e da nokon plan for dagen og kem har tenkt å ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2010 i might go.. hvis TT'en er kommet seg litt, og blitt litt mer klar for "mønstring" =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2010 Tar meg nok en tur, men har for øyblikket ikke noe bil og stille med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2010 må nok ta turen opp ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2010 Jeg er med! Pleier ikke VACN stille på egen plass ute? Er dette noe som må bestilles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2010 Hei folkens, jo i fjord hadde vi 6 plasser ute. Vi får nok tilsvarende i år også. Hvem ønsker og stille ut bilene sine da? Vi må nesten se hvor mange som melder seg, for så og ta en avgjørelse på hvilken biler vi velger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2010 Hei folkens, jo i fjord hadde vi 6 plasser ute. Vi får nok tilsvarende i år også. Hvem ønsker og stille ut bilene sine da? Vi må nesten se hvor mange som melder seg, for så og ta en avgjørelse på hvilken biler vi velger:) er nok mange som har finere biler å stille ut enn meg, men jeg stiller gjerne opp om det er ledig plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2010 Kan ikke gå glipp av vårmønstringen nei. Noen som vet dato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2010 Kan ikke gå glipp av vårmønstringen nei. Noen som vet dato? Torsdag 13. mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2010 Ruffe liker å vise seg fram og vert ståandes ut i år om da regna og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2010 Vi Stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2010 stiller nok ja viss det blir 13 mai :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...