#1 Skrevet Mars 30, 2010 Hei. Har en audi a4 200 mod. Der går bakluka opp og igjen hele tiden, hører "låsen" går konstant. På værksted sa de at jeg måtte skifte microbryterene og få meg et nytt ledningsett, så han fikk lodda de på, da ledningene hadde kortsluttet. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2010 klikk av di kontaktene som sitter på ledningsnettet og kjøp to nye og koble på og kjøp to nye mikrobrytere(baklukeåpneren) så er nok alt ok igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2010 ok, takk for tipset, hvor kan jeg få kjøpt de mikrobryterne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2010 møller ca 500pr stk. kjøp også kontaktene og bytt dem samtidig. koster ca 100kr for 2stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...